پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر : والورده باید به شکایت سوارز گوش کند

کد خبر : 82954  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 شهریور 1397
سوارز در مصاحبه ای اخیرا گفت از بازی برابر لگانس متاسف و پشیمان است . نویسنده مارکا به آن واکنش نشان داد .

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس اف . روخو از سایت مارکا توضیح داد چرا اعتماد کردن والورده به نیمکت مهم است .

 

حذف شرم آور

بارسلونا هنوز بدنبال پاسخی برای شکست سال گذشته مقابل رم در لیگ قهرمانان است . اشتباهی که کاتالان ها در بازی برگشت داشتند و در پایان به ضرر آنها شد این بود که به دنبال " سوپر قهرمانی " در لالیگا بودند ( قهرمانی بدون باخت ) .

 

پشیمانی سوارز

مسی از آن شب ( حذف مقابل رم ) به عنوان یکی از سخت ترین شب های زندگی اش نام بُرد و لوئیس سوارز نیز به رادیو راک وان گفت از اینکه در بازی قبل مقابل لگانس بازی کرد پشیمان است . در آن روز ( بازی قبل از رم برابر لگانس ) بازیکنان زیادی از تیم اول بازی کردند و زمانی که به ورزشگاه المپیاکو رسیدند قادر نبودند واکنش مناسبی به بازی فیزیکی که رمی ها به آنها تحمیل کردند داشته باشند .

 

بدون سیستم چرخشی در فصل گذشته

همه باید از آنچه اتفاق افتاد درس بگیرند و سوارز میگوید نباید بازی میکرد . شاید او باید قبل از بازی ( با لگانس ) با والورده صحبت میکرد , اما شاید مربی باید این را میدانست و به او استراحت میداد . این در مورد مسی , راکیتیچ و پیکه هم صادق است  . ( سیستم ) چرخشی یک واژه ناشناخته در فصل گذشته در نیوکمپ بود .

 

دوباره , بدون سیستم چرخشی در فصل جدید !

اشتباهات وجود دارند تا از آنها درس بگیریم اما مشکل این است که در ابتدای فصل جدید هم سیستم چرخشی دیده نمیشود . والورده یک ترکیب 11 نفره ایده آل دارد و کمی هم به بازیکنان مشخص دیگری بازی میدهد . درست است که کمی از دقایق پایانی به بازیکنان دیگر بازی میرسد , اما مطمئنا کافی نیست .

 

مربی میخواهد در همین اول فصل چیزها را بپیچد و ریسک کمی میکند . با نتایج کوتاه مدت نمیتوان استدلال کرد : بارسا در 4 بازی , 4 بار برنده شده و 1 جام کسب کرده و در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است .

 

استفاده از سیستم چرخشی باید از همین حالا آغاز شود زیرا در ماه مارس تیم دوباره با وجود بازیکنانی که خیلی از آنها بالای 30 سال دارند مشکلاتش نمایان میشود .

 

با این نظر موافقید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.