پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا نسبت به ورود رابیو خوشبین است

کد خبر : 82960  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 شهریور 1397
بارسلونا نسبت به جذب آدریان رابیو خیلی خوشبین است

اختصاصی بارسا نیوز - این انتقال میتواند رایگان انجام شود.

 

طبق گزارش موندو ، کاملا روشن است که هافبک فرانسوی پیشنهاد های تمدید قرارداد پاریسن ژرمن را رد کرده و قرارداد تا سال 2019 اعتبار دارد. در ماه های گذشته آبیدال و سگورا برای جذب رابیو به فرانسه سفر کرده بودند و به نظر میرسد که آبیدال با مادر این بازیکن که ایجنتش است مذاکراتی داشته و حالا برخی میگونید که او فصل آینده راهی بارسلونا میشود.

 

انتظار میرود که در ژانویه توافق هایی با بازیکن صورت بگیرد تا در ژوئن سال آینده به صورت رایگان به تیم اضافه شود. بارسلونا گزینه های چون کانته ، پوگبا و پیانیچ را برای تقویت خط هافبک در نظر گرفته بود. در مورد کانته به نظر میرسد که باشگاه اقدام هایی انجام داد اما نه باشگاه چلسی و نه شخص بازیکن هیچ تمایلی به این انتقال نداشتند.

 

پروژه جذب پوگبا کار بسیار دشواری است. او تمایل زیادی برای انتقال به نیوکمپ داشت اما جذب او از لحاظ  مالی بسیار سنگین خواهد بود و با توجه به شرایط یونایتد تحت هیچ شرایطی اجازه خروج او را صادر نکرد. میرالم پیانیچ نیز دیگر گزینه گرانقیمت بارسلونا بود اما به تازگی قراردادش را با بانوی پیر ایتالیا تمدید کرد تا به طور کامل از دسترس مشتریان خارج شود.

 

بارسلونا اعتقاد دارد که آدریان رابیو میتواند در مقابل فشار ها مقاومت کند تا در فصل آینده راهی بارسلونا شود. باشگاه بارسلونا این هافبک 24 ساله فرانسوی را برای جانشینی ایوان راکیتیچ میخواهد بازیکنی که قراردادش تا سال 2021 اعتبار دارد و باشگاه برنامه ای برای تمدیدش ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.