پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عصبانیت ناصر الخلیفی از آدرین رابیو

کد خبر : 82998  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 شهریور 1397
ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از نزدیکان این بازیکن برای ملاقات جهت تمدید درخواست کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , بازار نقل و انتقالات تابستان بسته شده اما پاری سن ژرمن هنوز موفق به تمدید با رابیو نشده است . قرارداد این بازیکن در تابستان آینده به اتمام میرسد و رئیس باشگاه فرانسوی عصبانی است .

 

توتو اسپورت مدعی شد ناصر الخلیفی از نمایندگان این بازیکن برای جلسه در هفته آینده درخواست کرده است و قرار است دوباره در مورد تمدید بازیکن فرانسوی بحث کنند .

 

شکست و عدم موفقیت در توافق تمدید میتواند در نهایت رابیو را آزاد کند . این یک سناریو است که در باشگاه بارسلونا روی آن کار میکنند و اگر آدرین تمدید نکند مسیر برای ورود او به نیوکمپ هموار خواهد شد .

 

در مدیریت ورزشی بارسلونا معتقد هستند که رابیوت علاوه بر زمان حال میتواند بازیکن مهمی در آینده باشگاه شود زیرا او جوان است و با همین سن کم تجربه بسیار خوبی دارد . به همین دلیل باشگاه در تمام تابستان برای انتقال او تلاش کرد اما تیمی که باید رابیو از آن خریداری شود پاری سن ژرمن است و خرید بازیکن از آنها کار ساده ای نیست و بنابراین تابستان امسال بدون انتقال رابیو به پایان رسید .

 

اگرچه آنها تاکنون موفق به تمدید با رابیو نشده است اما آنها تحمل بارسلونا را هم ندارند و به همین دلیل تلاش های خود را برای تضمین ماندن این بازیکن افزایش داده اند . برنامه این است آنها هرچه زودتر تمدید کنند زیرا در غیر اینصورت آدرین رابیو یک بازیکن آزاد میشود ( و رایگان میتواند پاریس را ترک کند ) اما چنین چیزی ( تمدید ) نیازمند پیشنهاد یک پاداش خوب خواهد بود . ( اشاره به افزایش دستمزد )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.