پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار برای بازگشت به بارسلونا گریه کرد

کد خبر : 83014  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 شهریور 1397
در بارسلونا احتمال بازگشت نیمار را در نظر نمیگیرند و بازگشت او به بارسلونا برای دیدار با هم تیمی های سابقش را دوست ندارند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , نیمار جونیور به سرعت از ترک بارسلونا پشیمان شد . رختکن بارسلونا مانند خانه او بود و بارسلونا شهری بود احساس او نسبت به آن مانند احساس ماهی در آب است . اما پدر او و واگنر ریبرو ( یکی دیگر از ایجنت های نیمار ) تصمیم دیگری گرفته بودند زیرا میخواستند نیمار را از زیر سایه دوست خود مسی خارج کنند و به پاریس ببرند تا در پروژه پاری سن ژرمن رشد کند .

 

اما هنگامی که او به پاریس رفت در رقابت با کاوانی به عنوان رهبر این تیم و کیلیان امباپه مروارید جوان فرانسوی قرار گرفت و نیمار فهمید که شاید او تصمیم اشتباهی گرفته است . او فشار زیادی را در فرانسه به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ روی خود احساس میکند .

 

نیمار علاقه باشگاه رئال را رد نمیکند اما قبل از آن بازگشت به بارسلونا و رختکن این تیم که در آنجا دوستان زیادی دارد را ترجیح میدهد .

 

موندو در این گزارش مدعی شده است که نیمار به شدت از تصمیم خود برای ترک بارسلونا ناراحت است و علاقه زیادی به بازگشت دارد . نیمار علاقه خود برای بازگشت را با برخی از مدیران باشگاه که رابطه خوبی با آنها داشت درمیان گذاشت ( و حتی از آنها خواسته بود به او برای بازگشت کمک کنند ) . او حتی به یکی از افراد درون باشگاه درحالی که گریه میکرد برای بازگشت به بارسلونا درخواست کرد . این رویای اوست .

 

رئال مادرید در تابستان 2019 تلاش جدی تری را برای نیمار آغاز میکند . نیمار حضور در رئال را رد نمیکند اما قبل از آن به بازگشت به بارسلونا فکر میکند . او هفته گذشته دوباره به بارسلونا برای دیدار با هم تیمی های سابق خود بازگشت .

 

البته باشگاه چندان این مساله را دوست ندارد زیرا این بازیکن برزیلی از بارسا به دادگاه بابت دریافت پاداش شکایت کرده است . وضعیت عجیب و غریبی است .

 

باشگاه به بازگشت نیمار فکر نمیکند زیرا آنها معتقد هستند تیم به خوبی تقویت شده و دیگر به نیمار نیازی نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.