پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پوگبا : هر اتفاقی ممکن است

کد خبر : 83016  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 شهریور 1397
پوگبا در مورد آینده و اختلاف با مورینیو صحبت کرد

اختصاصی بارسا نیوز - پل پوگبا هافبک منچستر یونایتد معتقد است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما فعلا او بازیکن یونایتد است . او به بارسلونا لینک شده است اما در ژانویه انتقال او صورت نخواهد گرفت .

 

پوگبا به اسکای اسپورت گفت :

بحث های زیادی وجود داشت اما من با یونایتد قرارداد دارم . آینده من الان در یونایتد است زیرا یک قرارداد دارم و من در حال بازی کردن ( برای منچستر ) هستم اما چه کسی میداند در چند ماه آینده چه اتفاقی رخ میدهد .

 

در نهایت پوگبا راه را برای بارسلونا باز کرد . او چیز مشخصی نگفت زیرا اصرار دارد هنوز در یونایتد است اما گفت در ماه های آینده میتواند اتفاقات دیگری رخ دهد .

 

این بازیکن فرانسوی در مورد شایعه اختلاف با مورینیو نیز گفت :

ما یک رابطه خالص با مربیان داریم . چیزی که من به شما اطمینان میدهم این است : من همیشه 100 درصد توانم را میگذارم و بدون توجه به اینکه مربی کیست من همیشه تمام توان خود را برای یونایتد میگذارم - بیشتر نمیتوانم توضیح دهم .

 

گزارشات امروز پنجشنبه نشان میداد که پوگبا با مورینیو صلح کرده و در زمستان جایی نمیرود . دیلی میرور امروز این مساله را عنوان کرد . این روزنامه علت اختلافات را مینو رایولا ایجنت بدنام پوگبا دانست و او را متهم کرد که ارتباط بین بازیکن و مربی را خراب میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.