پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخراج مدیر جدید بارسلونا در کمتر از 12 ساعت !

کد خبر : 83018  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 شهریور 1397
اتفاق عجیب در بارسلونا

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس , باشگاه بارسلونا شب گذشته اعضای جدید هئیت مدیره را اعلام کرد اما ترسا باسیلسیو که در لیست بود کمتر از 12 ساعت عضو مدیران باشگاه بود . باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که ترسا به دلیل نداشتن شرایط از ورود به اعضای هیئت مدیره منع شده است .

 

با توجه به ماده 42 قانون باشگاه بارسلونا که پس از اصلاحات سال 2013 به قوانین باشگاه اضافه شده است , تنها افرادی میتوانند عضو هیئت مدیره شوند که حداقل 5 سال سابقه فعالیت داشته باشند .

 

مارتا پلانا و جوردی پویگ دیگر اعضای معرفی شده بارتومئو برای ورود به هیئت مدیره هستند .

 

مارتا فارغ التحصیل دانشگاه بارسلونا است . او همچنین در دانشگاه استنفورد و مدرسه اقتصاد لندن تحصیل کرده است . او دارای مدرک دکترا از دانشگاه نوا است . او همچنین عضو انجمن کسب و کار کاتالان Círculo de Economía میباشد . لازم به ذکر است که مادر او نیز عضو هیئت مدیره باشگاه بود .

 

جوردی پویگ دیگر عضو معرفی شده دارای مدرک حقوق از دانشگاه خصوصی ESADE و Law School است . او تحصیلاتش را در زمینه MBA کامل کرده است و دارای مدرک برنامه مدیریت ارشد IESE که یک دانشکده کسب کار در بارسلون است میباشد . در سابقه او مدیریت و معاونت فروش و بازار نیز دیده میشود . او تا به حال عضو کمیته ورزش هندبال بارسلونا بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.