پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیستم 1-3-2-4 بهترین راه حل برای والورده !

کد خبر : 83026  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 شهریور 1397
مناسب ترین سیستم برای حل معضل ستاره ها

اختصاصی بارسانیوز – از همان انتهای فصل گذشته مشخص بود که ارنستو والورده در فصل 2018/19 از سیستم 2-4-4 بابت نارضایتی گسترده هواداران از سبک بازی محافظه کارانه و عدم ارائه بازی های چشم نواز فاصله خواهد گرفت و بازی های پیش فصل از استفاده ارنستو والورده از سیستم 3-3-4 پرده برداشت.

 

اما با خرید های صورت گرفته در تابستان قطعا والورده برای سیستم 3-3-4 با توجه به رویکرد دفاعی خود و لزوم استفاده از ستاره ها مشکل خواهد داشت و به نظر می رسد آرتورو ویدال اولین و بزرگ ترین چالش والورده برای سیستم 3-3-4 است چون ویدال در این سیستم فرصت بازی نخواهد داشت.

 

باوجود تعدد ستاره ها در تیم والورده، سیستم 1-3-2-4 مناسب ترین راه حل برای جلب رضایت ستاره های تیم است که روبرتو با پیکه، اومتیتی و آلبا 4 مدافع تیم خواهند بود. درحالی که سمدو جایگزین روبرتو و لنگله وورمالن جایگزین در قلب دفاع خواهند بود آلبا جایگزینی ندارد که میراندا از تیم دوم در صورت نیاز اضافه خواهد شد.

 

9 هافبک

 

بوسکتس، سمپر، راکیتیچ، رافینیا، کوتینیو، ویدال، دنیس سوارز، آرتور، آلنا 9 هافبک این فصل تیم در شرایطی هستند که مسی همچنان به عنوان یک بازیساز عمل می کند که والورده در سیستم 3-3-4 تنها قادر به استفاده از 3 بازیکن خواهد بود.

 

تیم در حال حاضر سه هافبک تدافعی (بوسکتس، ویدال و سمپر) دارد که روبرتو نیز قادر به بازی در این پست هست و در هافبک های میانی چپ (کوتینیو، آرتور و دنیس)  و راست (راکیتیچ، رافینیا و آلنا) هر کدام سه بازیکن دراختیار دارد.

 

مشکل اینجاست که ویدال نمی تواند تنها هافبک دفاعی تیم باشد. سیستم 1-3-2-4 به والورده این اجازه را خواهد داد تا با دو وینگر چپ از کوتینیو ، دمبلهف مالکوم و دنیس در این پست ها استفاده کند تا مسی به 9 کاذب هافبک طراح پشت مهاجم تبدیل شود که در فصل 2008/09 گواردیولا با این ایده موفق به شکست 6-2 رئال مادرید شد.

 

در این صورت والورده می تواند از ویدال در کنار بوسکتس به عنوان دو هافبک جلوی خط دفاع استفاده کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.