پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رم به دنبال جلوگیری بارسلونا از هایجک براردی

کد خبر : 83089  |  زمان ارسال : شنبه 17 شهریور 1397
درس عبرت مونچی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، به مانند باشگاه رم، بارسلونا نیز مدتی است که دومنیکو براردی از ساسولو را زیرنظر دارد و از این رو مونچی پس از واقعه ناخوشایند مالکوم با لغو پرواز در آخرین ساعت، قصد دارد تا از ورود مجدد بارسلونا به یکی دیگر از انتقال هایش جلوگیری کند.

 

براردی در 24 سالگی به عنوان بازیکن باشگاه ساسولو در تیم ملی ایتالیا عضویت دارد و در کنار پای چپی قدرتمند از لحاظ جسمی نیز قدرتمند و با 183 سانتی متر قامت است.

 

براردی علی رغم قدرت بدنی به عنوان یک وینگر راست قابلیت بازی به عنوان بازیکن پست شماره 9 را نیز دارا است که اگرچه هنوز جای برای پیشرفت و توانایی هایش وجود دارد اما در همین وضعیت نیز توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

 

اما در حال حاضر باشگاه رم جلوتر از سایر باشگاه در کورس جهت جذب او به سر می برد که قصد جذب او را در تابستان نیز داشتند و از این رو مونچی قصد دارد تا با توجه به علاقه بارسلونا و سایر باشگاه های بزرگ اروپایی از تکرار داستان مالکوم جلوگیری کند.

 

علی رغم اینکه در تیم بارسلونا پست مهاجم نوک با وجود سوارز و مونیر پر است اما لوئیس سوارز شروع فصل ضعیفی داشته و همچنین در 31 سالگی بارسلونا به شدت مراقب وضعیت او و جایگزینی اوست در شرایطی که براردی تا 2022 با ساسولو قرارداد دارد و هزینه جذب او بین 25 تا 30 میلیون یورو خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.