پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مبلغ پیشنهاد رد شده بارسلونا و تاتنهام برای دی یانگ

کد خبر : 83099  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 شهریور 1397
نه هدفمند مارک اوورمارس

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، جذب فرنکی دی یانگ توسط بارسلونا توسط تمامی مدیران باشگاه تایید شده است و به همین منظور در تلاش بودند تا این هافبک مستعد هلندی را در تابستان 2018 حتی با قبول بقای یکساله در آژاکس جذب کنند.

 

از این رو اریک آبیدال مسئول تماس با آژاکس بود که در طی مکالمات خود پیشنهادی بین 25 تا 30 میلیون یورو را ارائه کرد که پاسخ آزاکس نیز واضح و مشخص بود اینکه فرنکی فروشی نیست.

 

آژاکس پس از فروش جاستین کلایورت به رم با مبلغ 17.2 میلیون یورو ثابت به اضافه 1.5 میلیون یورو متغیر، با خرید تادیچ و بلیند تیم خود را جهت حضور در لیگ قهرمانان تقویت کرد و برای این منظور فرنکی یکی از کلیدی ترین مهره های پروژه فصل جدید محسوب می شد.

 

 

شاید در نگاه اول پیشنهاد بارسلونا برای فرنکی پایین به نظر برسد اما در مقایسه با فروش حدودا 19 میلیون یورویی جاستین کلایورت مبلغی معقول به نظر می رسد.

 

ورود قدرتمند تاتنهام، سناریوی مورد علاقه آژاکس

 

ورود تاتنهام به ماجرای معامله فرنکی دی یانگ دقیقا همان علتی بود که بارسلونا روی جذب فرنکی در این تابستان اصرار داشت تا در تابستان آینده مجبور به پرداخت مبلغی تا دو برابر پیشنهاد نخست خود نباشند.

 

فرنکی حالا با اضافه شدن به ترکیب تیم ملی هلند و حضور در لیگ قهرمانان از نظر قیمت رشدی چشمگیر با ورود چند تیم بزرگ به انتقال خود خواهد داشت و این همان سناریوی مورد علاقه آژاکس است که روی فروشی نبودن رنکی و عدم ورود به مذاکره محکم ایستاد.

 

حتی پیشنهاد 50 میلیون یورویی تاتنهام نیز باشگاه آژاکس را جهت فروش و نشستن پای میز مذاکره وسوسه نکرد چون این باشگاه هلندی می تواند روی مبلغی فراتر از 60 میلیون یورو نیز حساب باز کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.