پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان نیکو گونزالز با بستن اولین قرارداد حرفه ای در بارسلونا

کد خبر : 83118  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 شهریور 1397
فوتبال در رگ های نیکو گونزالز

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که لیونل مسی از بی رقبتی تیاگو بزرگ ترین پسر خود نسبت به فوتبال در مصاحبه هایش حرف می زند اما نیکو گونزالز ستاره 16 ساله لاماسیا که پس از تهدید به ترک باشگاه پیشنهاد مورد علاقه خود را جهت بستن اولین قرارداد حرفه ای در بارسلونا به دست آورد و در لاماسیا ماندگار شد، خوی فوتبالی را در رگ هایش با به ارث بردن از پدر خود فران گونزالز دارد.

 

نیکو فرزند پدری است که به عنوان اسطوره لاکرونیا یک قهرمانی لالیگا، دو جام حذفی و سه سوپر کاپ اسپانیا را در کارنامه دارد و بدین ترتیب علاقه نیکو به فوتبال تعجب برانگیز نیست بازیکنی که همواره در رده های سنی بالاتر از خود درخشیده و در فصل جاری نیز در تیم جوانان A حضور دارد.

 

نیکو با یک توپ در آغوش خود متولد شد و در خانه آن ها فوتبال همواره شخصیت اصلی زندگی محسوب می شده هرچند که او تا شش سالگی جهت آغاز فوتبال صبر کرد و در مونتانروس با بچه هایی بازی کردند که دوسال از او بزرگتر بودند و سپس در تمرینات پدر در دپورتیوو نیز همین قضیه را تجربه کرد.

 

 

بنابراین نیکو در طول دوران حرفه ای خود از مان ابتدا بازی در کنار بزرگتر از خود را تجربه کرده و باعث شد تا همشه در هر چیزی پیشرفت داشته باشد و حتی در مدرسه نیز سال های اول ودوم تحصیل را به صورت جهشی در یکسال خواند و حتی در مدرسه نیز از همه کوچکتر است.

 

بنابراین نیکو در بارسلونا نیز با بازی درکنار بزرگتر از خود توانست با موفقیت هایش رضایت باشگاه را جهت تمدید جلب کند و باشگاه تصمیم به تمدید با او گرفت.

 

نیکو در تورنومنت Arousa در دیداری که موفق شد تا در جریان پیروزی 2-0 مونتانروس مقابل بارسلونا هر دو گل تیم خود را به ثمر برساند توجه بارسلونا را جلب کرد و باتوجه به علاقه اش نسبت به بارسلونا با رد پیشنهاد رئال مادرید آبی اناری شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.