پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بحث درون باشگاهی بارسلونا برای دفاع چپ

کد خبر : 83134  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 شهریور 1397
بحث در مورد خرید زمستانی

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که خط هافبک بارسلونا با 9 بازیکن با ترافیک شدیدی مواجه است که نقش مسی به عنوان یک طراح نیز تعداد هافبک ها را به 10 بازیکن افزایش می دهد، در دفاع چپ جوردی آلبا جانشینی جز خوان میراندا ندارد.

 

با خروج لوکاس دینیه باشگا با انتخاب والورده روی خوان میراندا به عنوان بازیکن مشترک تیم دوم و اصلی حساب باز کرده که باعث شد تا کوکوریا نیز باشگاه را ترک کند.

 

اگرچه پنجره تابستانی بسته شده اما مدیران فنی و ورزشی باشگاه دست از کار جهت بررسی گزینه های مورد نیاز برای خرید در پنجره های بعدی نمی کشند و هم اکنون در باشگاه بحث روی خرید یا عدم خرید دفاع چپ برای زانویه شکل گرفته است.

 

تجربه کم و جوانی خوان میراندای 18 ساله نگرانی باشگاه بارسلونا در صورت مصدومیت جوردی آلبای باتجربه برای مقاطع حساس فصل است که در فصل گذشته تنها 7 بازی برای تیم دوم انجام داد چون وظیفه اصلی او بازی در تیم جوانان در لیگ قهرمانان جوانان اروپا بود.

 

درحالی که والورده به میراندا جهت پرورش او اعتقاد دارد و در کنار مدافع چپی باتجربه تر برای کاهش فشار روی میراندا برای جانشینی آۀبا می خواهد اما در باشگاه معتقد هستند که تعهد به آکادمی باید نقش ثانویه داشته باشد و نباید برای آلبا جایگزینی خریداری شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.