پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیاست جدید بارسلونا و رئال در خرید

کد خبر : 83155  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 شهریور 1397
مسیر جدید در بازار نقل و انتقالات

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، بارسلونا با توجه به چالش پرداخت دستمزد عظیم رو به سمت سرمایه گذاری روی بازیکنان آورده است و در این طرح در جدید ترین اقدام روی لوکاس پاکوئتا تمرکز دارد.

 

ستاره برزیلی فلامینگو در مسیر مارلون و آرتور در شیوه جدید سرمایه گذاری بارسلونا قرار دارد. درست است که بارسلونا برای کوتینیو و دمبله حدود 250 میلیون یورو هزینه کرده است اما این دو خرید به لطف پول حاصل از فروش نیمار صورت گرفت و به نوعی مجبور به جبران خروج او کرد.

 

بارسلونا با خرید مارلون و یری مینا با فروش آن ها سود کرد درحالی که خرید آرتور نیاز باشگاه به عنوان جانشینی برای ژاوی بوده است و جدا از عملکرد او به نظر می رسد که خرید 30 میلیون یورویی او ایده آل بوده است.

 

بارسلونا مالکوم را نیز تنها با 41 میلیون یورو به خدمت گرفت و رئال مادرید نیز با صرف نظر کردن از دخیا روی تیبو کورتوآ دست گذاشت چون هر دو باشگاه با فقدان پول نقد مواجه هستند و شرایط دستمزدها ان ها را مجبور به سرمایه گذاری روی جوانان و ستاره های نوظهور کرده است تا جایی که رئال مادرید کسی را جایگزین کریستیانو رونالدو نکرد و فلورنتینو پرز در دو سه فصل اخیر خرید نجومی نداشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.