پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست باتجربه های بارسلونا برای دفاع چپ؛ فقدان پول

کد خبر : 83164  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 شهریور 1397
ارنستو والورده مدافع چپ باتجربه می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در تیم بارسلونا جوردی آلبا تنها مدافع چپ تخصصی تیم اصلی محسوب می شود که در حال حاضر میراندا به عنوان بازیکن تیم دوم تنها جایگزین او محسوب می شود.

 

از این رو والورده پس از انتقال دینیه به اورتون درخواست جذب مدافع چپ باتجربه ای را برای نیمکت نشینی آلبا داشت اما باشگاه در پاسخ به والورده اعلام کرد که با توجه به پول کم موجود در حساب باشگاه بهتر است که این پول صرف خرید بازیکن در سایر پست ها شود و برای دفاع چپ از بین کوکوریا و میراندا یکی را انتخاب کند.

 

با این حال با انتخاب شدن میراندا اما او بازیکن تیم دوم است و در 18 سالگی نمی تواند انتظارات بالا در تیم اصلی را در بازی های بزرگ در صورت غیبت آلبا برآورده نماید که حالا مونرئال، فیلیپه لوئیس و آلبرتو مورنو سه بازیکن باتجربه ای هستند که در آستانه اتمام قرارداد به سر می برند.

 

اگرچه که لنگله، ورمالن و اومتیتی نیز قادر به بازی در پست دفاع چپ هستند اما باشگاه می تواند در زمستان به دنبال خرید دفاع چپ باشد که از نگاه موندو سه مدافع در سال پایانی قرارداد می توانند در لیست بارسلونا وجود داشته باشند.

 

 

ناچو مونرئال با 32 سال سن در این تابستان در مسیر خروج از آرسنال و پیوستن به سوسیه داد بود که دچار مصدومیت شد. چند روز قبل که مطبوعات انگلیسی اعلام کردند اونای امر به دنبال تقویت دفاع چپ خود با فیلیپه لوئیز است که این برزیلی 33 ساله نیز در سال پایانی قرارداد به سر می برد.

 

آلبرتو مورنوی 26 ساله دیگر نامزد خوب موجود در بازار از باشگاه لیورپول است که متئو دارمیان ایتالیایی نیز در منچستر یونایتد در سال پایانی قرارداد به سر می برد.

 

دیگر گزینه می تواند بازیکن سابق والورده میکل بالنزیاگا از بیلبائو باشد که در 30 سالگی می تواند برای تیم مناسب باشد که والورده در مور او لقب جواهر را داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.