پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریسمان محکم پاریس و آژاکس برای رابیو و فرنکی

کد خبر : 83200  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 شهریور 1397
دو هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آدرین رابیو و فرنکی دی یانگ دو هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا برای تابستان آینده هستند دو بازیکنی که با ریسمانی محکم و سفت و سخت توسط پاری سن ژرمن و آژاکس بسته شده اند اگرچه که موضوع رابیو خاص تر است.

 

آدرین رابیو در رابطه پرتنش خود با انترو هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن هنوز پای قرارداد تمدید خود را امضا نکرده است درحالی که کمتر از یکسال دیگر در 30 ژوئن 2019 به صورت رایگان در اختیار هر باشگاهی که بخواهد خواهد بود.

 

از این رو توماس توخل برای راضی کردن رابیو برای تمدید او را بازیکنی مهم در تیم خود توصیف کرد و همچنان باید منتظر تصمیم رابیو درخصوص آینده اش ماند بازیکنی که در این تابستان با اولتیماتوم بارسلونا جای خود را به آرتورو ویدال داد.

 

چیزی شبیه به رابیو نیز برای فرنکی دی یانگ برقرار است که باشگاه آژاکس حاضر به مذاکره با بارسلونا و با هیچ باشگاهی جهت فروش او نشد و انتقال را به تابستان آینده موکول کرد.

 

مارک اوورمارس مدیر ورزشی آژاکس با رضایت بخش نبودن پیشنهاد بارسلونا برای فرنکی که حداکثر 30 میلیون یورو پیشبینی شده است به دنبال رشد قیمت او در رقابت باشاه های بزرگ اروپا است که تاتنهام جدی ترین رقیب بارسلونا محسوب می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.