پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 تلاش بارسلونا برای جذب سائول (+ عکس)

کد خبر : 83222  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 شهریور 1397
سائول روی جلد موندو

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن سائول نیگوئز هافبک ملی پوش اسپانیایی اتلتیکو مادرید باعث تعجب مخاطبان خود شد و از دو تلاش باشگاه بارسلونا برای جذب او خبر داد که مربوط به سال های 2016 و 2017 می شود که پوشش این خبر به درخشش سائول در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا نیز مربوط است.

 

طبق گزارش، بارسلونا در تابستان 2016 امضای سائول نیگوئز را تحت بررسی داشت به صورتی که رابرت فرناندز مدیر ورزشی وقت بارسلونا در تماسی با پدر سائول به او از علاقه بارسلونا برای جذب پسرش خبر داد که در آن زمان بند آزادسازی سائول با اتلتیکو 45 میلیون یورو بود.

 

درنهایت بارسلونا تصمیم قاطعی برای جذب سائول نگرفت تا سائول نیز که از سال 2007 در اتلتیکو حضور داشت در 21 سالگی تصمیم به ادامه بازی در مادرید بگیرد و این به او جهت تمدید با بند آزادسازی 80 میلیون یورویی کمک کرد.

 

تماس دیگر بارسلونا برای سائول از سوی بارتومئو ر روزهای پایانی تابستان 2017 یعنی در تابستان جدایی نیمار از بارسلونا بود که باشگاه پس از جذب عثمان دمبله به دنبال جذب هافبکی در روزهای پایانی نقل و انتقالات بود و حتی روی آنخل دی یماریا نیز دست گذاشت که سائول یکی دیگر از آن ها بود البته پس از اینکه بند آزادسازی سائول به 150 میلیون یورو افزایش یافت.

 

 

گیل مارین چند ماه بعد در دسامبر 2017 اعلام کرده بود که بارتومئو در تابستان برای سائول تماس گرفته بود اما نمی دانست که سه روز قبل بند آزادسازی او از 80 به 150 میلیون یورو افزایش یافته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.