پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یکصدا در بارسلونا؛ فرنکی دی یانگ (+ عکس)

کد خبر : 83223  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 شهریور 1397
مخالفتی با فرنکی نیست

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن فرنکی دی یانگ از یکدلی و یکصدایی مدیران و مقامات باشگاه بارسلونا جهت جذب فرنکی دی یانگ و اولویت خرید او خبر داد بازیکنی که باشگاه آژاکس برایش 75 میلیون یورو می خواهد.

 

در باشگاه بارسلونا به دست آوردن رضایت تمامی ارکان باشگاه جهت خرید یک بازیکن به هیچ وجه کار آسانی نیست اما فرنکی دی یانگ توانسته باتوجه به خوی فوتبال هلندی و توتال فوتبال این همدلی و یک رای بودن را در باشگاه جهت خرید خود ایجاد کند.

 

با این حال جذب فرنکی دی یانگ باتوجه به ورود مشتریان بزرگ و درخواست بالای آژاکس که اسپورت از 75 میلیون یورو خبر داد کار راحتی نخواهد بود درحالی که پیشنهاد نخست بارسلونا از 30 میلیون یورو فراتر نرفته است که مارک اوورمارس مدیر ورزشی باشگاه هلندی نقشی کلیدی خواهد داشت و البته فرنکی دی یانگ که شخصا بارسلونا را دوست دارد.

 

انتقال فرنکی در زمستان نیز عملا با مصاحبه ایر مارک اوورمارس منتفی است و بارسلونا از هم اکنون برنامه خرید او را در تابستان 2019 مهیا کرده در شرایطی که از تاتنهام با ارائه پیشنهاد 50 میلیون یورویی نیز خبر رسیده است بازیکنی که تا 2022 قرارداد دارد.

 

 

جمله معنا دار رابرت فرناندز

 

رابرت فرناندز مدیر پیشین بارسلونا درخصوص فرنکی دی یانگ در آخرین روز حضورش در دفتر بارسلونا گفته بود:

بارسلونا می تواند اشتباهات دیگری را مرتکب شود اما اجازه نمی دهد که فرنکی از دستش فرار کند. او بازیکنی است که هرچیزی را که بارسلونا می خواهد دارد و هماهنگ با فلسفه بارسلونا از هر نظر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.