پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: امیدوارم در اسرع وقت با بارسلونا تمدید کنم؛ از والورده متشکرم

کد خبر : 83237  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 شهریور 1397
بارسلونا احساسی خاص و غیر قابل توصیف است

اختصاصی بارسانیوزایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا در مصاحبه با موندو دیپورتیوو که نسخه کامل آن فردا منتشر خواهد شد نسبت به ادامه حضور در بارسلونا برای سال های بیشتر به مدت یک قرارداد جدید ابراز امیدواری کرد.

 

ایوان راکیتیچ که در 30 سالگی مهره کلیدی ارنستو والورده در بارسلونا و تیم ملی کرواسی محسوب می شود ابراز امیداری کرد که پای قرارداد جدید بنشیند و در این خصوص گفت:

امیدوارم که بتوانم قراردادم با بارسلونا را در اسرع وقت تمدید کنم. بازیکن بارسلونا بودن احساسی متفاوت و منحصربفرد است و من نمی توانم برای توصیف این احساس خاص چیزی بگویم. باشگاهی که تاریخی بزرگ در طی سالیان دراز سپری شده دارد و همه بازیکنان آرزو دارند تا بخشی از این تاریخ باشند. امیدوارم که به زودی رئیس با من جهت تمدید تماس بگیرد اما باشگاه را برای تمدید تحت فشار قرار نخواهم داد چون می دانم باشگاه با بازیکنانش به خوبی رفتار می کند. خیلی مشتاق هستم تا با تمدید قرارداد همچنان از هر تمرین و مسابقه برای بارسلونا لذت ببرم.

 

انتظار افزایبش دستمزد را داری؟ اینکه بارتومئو با تو تماس بگیرد؟

بله و امیدوارم به زودی مجددا تماس بگیرد.

 

پیشنهاد پاری سن ژرمن؟

از بودن در بارسلونا بهترین باشگاه جهان خیلی خوش شانس و خوشحالم و هرگز در این خصص شکی نداشته ام و مشتاق فتح عناوین بیشتری هستم.

 

نیمار و دنی از پاریس با تو برای متقاعد کردنت تماس نگرفتند؟

(خنده). ما اغلب با هم در تماس هستیم اما آن ها می دانند که در چنین شرایطی لازم نیست تا با هم صحبت کنیم. آن ها به خبی از شرایطم در بارسلونا باخبر هستند. تماس ما در مورد تصمیم گیری من نبوده و فقط کمی خوش و بش بود.

 

سخنان حمایتی والورده از تو پس از علاقه پاری سن ژرمن؟

من از سخنان آن روز سرمربی بسیار قدردانی می کنم. رفتار او با من خیلی خوب بوده است. من از او بابت همه چیز متشکرم. من همیشه باید بهترین خودم را در تمرین و بازی ها برای کمک به هم تیمی هایم ارائه دهم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.