پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: باید به خواسته لیگ قهرمانان مسی توجه کنیم؛ غیبت مسی را درک نمی کنم

کد خبر : 83248  |  زمان ارسال : جمعه 23 شهریور 1397
گروه سخت بهتر است چون واقعا این فصل لیگ قهرمانان را می خواهیم

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که در روز گذشته به بخش هایی از گفت و گوی ایوان راکیتیچ با موندو دیپورتیوو پرداخته شد، هافبک کروات بارسلونا امروز روی جلد این روزنامه رفت که در کلیدی ترین بخش آن به گفته مسی مبنی بر تاکید روی فتح لیگ قهرمانان پرداخت.

 

ایوان راکیتیچ ضمن امیدواری برای تمدید از پیشنهاد پاری سن ژرمن و گفت و گو با نیمار و دنی آلوز سخن گفت (اینجا) و شکست مقابل رم را حاصل اشتباه عملکردی و یک درس عبرت قلمداد کرد (اینجا)، تاکید داشت که باید برای فصل جدید سه گانه را فتح کرد.

 

راکیتیچ که در 30 سالگی در چهار فصل حضور در بارسلونا موفق به ثمر رساندن 30 گل برای بارسلونا و فتح 12 عنوان قهرمانی شده حالا دارای یک تصویر جهانی شده چون در حال حاضر یک بازی ویدیویی را معرفی کرده است که در این خصوص گفت:

من سعی می کنم که همه این ها لذت ببرم. نمایندگی کردن از یک بازی ویدیویی همچون این باعث غرور و افتخار است. واقعا خیلی خوب است و من سعی می کنم تا از این ها بیرون از زمین فوتبال لذت ببرم.

 

تازه آگوست را پشت سر گذاشتیم و تو به پاری سن ژرمن لینک شده بودی. چرا بارسلونا را ترک نکردی و بارسلونا برایت چه حسی دارد؟. آیا با دنی و نیمار در این خصوص گفت و گو داشتی؟

اینجا

 

تمدید با بارسلونا؟، انتظار داری که باشگاه برای تمدید با تو تماس بگیرد؟ اگر تماس نگیرند چه؟

اینجا

 

 

در بارسلونا احساس ارزشمند بودن می کنی؟

بله، چون اگر اینطور نبود مستقیما با باشگاه حرف می زدم. این احساس تنها برای شخصی خاص نیست بلکه برای همه است چون همه می خواهیم که بارسلونا را بزرگتر کنیم.

 

مسی تو را برای ماندن ترغیب کرد؟

ترغیب که نه اما با هم خیلی حرف می زنیم و من متوجه شده ام که اعتماد هم تیمی هایم را دراختیار دارم و این تمام چیزی است که یک بازیکن می خواهد. داشتن ارتباط با هم تیمی هایم در این سال ها زیباترین چیز در اینجا برایم بوده است.

 

به هواداران چه قولی می دهی؟

اینکه با حداکثر تعهد نسبت به تیم کار کنم. اینکه با فوتبال زندگی کنم و 100 درصد توانم را ارائه دهم و حتی یک ثانیه از تمرین را نیز از دست ندهم.

 

مسی از فتح لیگ قهرمانان حرف زد. آیا اولویت ان فصل شماست؟

خب ما باید به مسی گوش کنیم. ما میل زیادی برای فتح لیگ قهرمانان داریم اما می دانیم که باشگاه در تاریخ خود لیک قهرمانان را بدون لالیگا فتح نکرده است. ما سعی خواهیم کرد تا به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهیم. اگر زمان ۀآن فرا برسد که اولویت گذاری کنیم باهم حرف خواهیم زد. باید از اشتباهات درس گرفت.

 

اشتباهات؟، برای مثال بازی با رم؟

نه فقط رم و نه فقط در زمان شکست ها بلکه باید در هر وضعیتی رو به جلو حرکت کرد.

 

تاتنهام، اینتر و آیندهوون در گروهی لیگ قهرمانان. بهتر نبود گروه آسانتری می افتادید؟

نه. ما احترام زیادی برای گروه خودمان قائلیم اما لیگ قهرمانان است جایی که بهترین بازیکنان در آن بازی می کنند بنابراین بیایید اجازه دهید که با آن ها رقابت کنیم. ما می خواهیم از بین قدرت ها عبور کنیم . اگر از ابتدا با بهترین ها مواجه شویم برایمان بهتر است.

 

نبودن مسی در جمع سه بازیکن برتر فصل را درک می کنی؟

نه، همانطور که سایرین درک نمی کنند. از نظر من تمامی جوایز فردی برای لئو است اما اگر او نتواند آن را بگیرد جایزه برای مودریچ است.

 

همانطور که مسی گفت نبود رونالدو روی رئال تاثیرگذار خواهد بود؟

ما به کریستیانو رونالدو در رئال عادت کرده بودیم و او بازیکن منحصربفردی است که تفاوت را رقم می زند و این تغییر بزرگی برای آن ها محسوب می شود. آن ها نیز به خوبی این را می دانند و به خوبی برایش آماده شده اند و در حال حاضر رئالی ها تیم خوبی دارند.

 

لنگله، آرتور، مالکوم و ویدال. کدام یک تو را شگفت زد کرده اند؟

هر کدام توانایی متفاوت و مخصوص به خود را دارند. مهم این است که ما بازیکنان متفاوتی را در پست های مختلف زمین جذب کرده ایم. آرتور و آرتورو هیچ شباهتی با هم ندارند اما همه به تیم کمک خواهند کرد. باید به باشگاه بابت جذب این بازیکنان تبریک گفت چون کمک زیادی به ما خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.