پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افزایش شخصیت کاپیتانی مسی پس از سخنرانی

کد خبر : 83249  |  زمان ارسال : جمعه 23 شهریور 1397
لئو هم اکنون وضعیت فوق العده ای دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، لیونل مسی این فصل را به مانند فصول گذشته آغاز نکرد چون ای بار بازوبند کاپیتانی در دست او قرار داشت و در همان ابتدای فصل راه را مشخص کرد و حالا گروه کاملا به لئو به عنوان یک رهبر بزرگ می نگرد.

 

لیونل مسی به عنوان کاپیتان تیم پس از جام جهانی شروع فوق العاده ای داشته که ناشی از حس خوب او است حسی که در بازی های ملی در سال 2018 دیگر حضور نخواهد داشت تا با استراحت و بودن در کنار خانواده توان روحی خود را بالا برده باشد و از سوی دیگر لئو حس خوبی از خریدهای بارسلونا دارد که این را در مصاحبه خود بیان کرد.

 

لیونل مسی در اولین کاپیتان اولی خود در نیوکمپ مقابل بوکاجونیورز به هواداران وعده فتح لیگ قهرمانان و بازگرداندن مجددا این جام به نیوکمپ خبر داد حرفی که باعث شد تا همه بازیکنان تیم از آن استقبال کنند تا برای راهی که کاپیتان ترسیم کرده آماده شوند.

 

 

بنابراین درحالی که مسی به فقدان شخصیت رهبری در طول سال های اخیر بابت کم حرف بودن متهم بوده حالا تحسین هم تیمی هایش را بابت سخنرانی در نیوکمپ دراختیار دارد که لئو درخصوص این سخنرانی گفت که حرفی برآمده از دل و غیر ارادی بوده است.

 

کاپیتان مسیر را برای فتح لیگ قهرمانان ترسیم کرده و حالا کسی در بارسلونا خوابش نمی برد تا مجددا تیم برای فتح سه گانه خیز بردارد همانطور که راکیتیچ در مصاحبه با موندو اعلام کرد که باید به خواسته مسی توجه شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.