پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلیدهای موفقیت دمبله جدید

کد خبر : 83250  |  زمان ارسال : جمعه 23 شهریور 1397
عثمان پنجمین خرید تابستانی 2018

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، عثمان دمبله به نوعی به عنوان پنجمین خرید تابستانی 2018 بارسلونا پس از مصدومیت ها و غیبت های طولانی مدت فصل 2017/18 به نظر می رسد که در 4 بازی رسمی فصل جدید موفق به ثمر رساندن 3 گل شده است.

 

دمبله پس از سپری کردن نخستین فصل خود در بارسلونا با چالش ترک تمرینات دورتموند و عدم آمادگی بدنی و مخفی کردن آن از کادر پزشکی و در نتیجه مصدومیت و عمل جراحی فصلی کابوس وار را در بارسلونا گذراند اما حالا اولین دلیل درخشش خودش است که به تعطیلات خود پس از جام جهانی زودتر از موعد مقرر پایان داد و به تمرینات بازگشت تا در ترکیب والورده جای بگیرد.

 

تاثیر سیستم 3-3-4

 

با فشار روی والورده از سوی هواداران برای ارائه بازی زیبا و مجبور شدن والورده برای پیاده سازی سیستم 3-3-4 این موضوع به دمبله کمک کرد و او نیز شخصا به خوبی دراین سیستم جا افتاد که با عملکرد خوب و با کیفیت خود توانسته تفاوت را در بازی رقم بزند چون گل قهرمانی بارسلونا در سوپر کاپ و تک گل پیروزی بخش مقابل وایادولید را به ثمر رساند.

 

بنابراین ذهنیت دمبله کاملا قدرتمند و مثبت است و حالا بدون استرس و فشار بازی می کند که نقش مسی نیز به عنوان یک بازیساز و نفوذ به داخل و همکاری با دمبله بی تاثیر نبوده است.

 

مالکوم، فشار مثبت

 

همچنین جذب تابستانی مالکوم در پست دمبله نیز باعث شد تا دمبله به خودش بیاید و بداند که در صورت عدم عملکرد مناسب نیمکت نشین قدرتمندی را دارد که می تواند جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.