پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بی اعتمادی ادامه دار والورده به تازه واردها

کد خبر : 83289  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 شهریور 1397
4 هفته از فصل جدید لالیگا گذشت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، درحالی که در دیدار مقابل سوسیه داد مالکوم به دلیل مصدومیت و آرتور بابت بازگشت دیرهنگام از بازی های ملی و به عنوان دلیل فنی از لیست خط خوردند، اما به کلمنت لنگله و آرتورو نیز از ابتدا بازی نرسید.

 

درحالی که تیم خریدهای بزرگی در حد اضافه شدن به ترکیب اصلی انجام داد اما با گذشت 4 هفته از فصل جدید هنوز بازیکنان ورودی جایی در ترکیب اصلی ندارند و والورده به تیم فصل گذشته خود اعتماد کرده است.

 

با این حال همانطور که قبال پیشبینی بود باتوجه به فشردگی بازی های باشگاهی در بین بازی های ملی، والورده از سیستم چرخشی خود به صورتی استفاده کرد که با قراردادن سمدو در دفاع راست از روبرتو در پست هافبک به همراه رافینیا استفاده کرد و تغییر دیگری نداشت.

 

بدین ترتیب اومتیتی علی رغم حضور در بازی های ملی مجددا زوج پیکه در قلب خط دفاعی بود و استراحت نکرد ولنگله مجددا نیمکت نشین شد و به ورمالن نیز بازی نرسید.

 

از بین تازه واردها تنها آرتورو. ویدال در 13 دقیقه پایانی بازی وارد میدان شد که از 360 دقیقه 4 بازی نخست فصل لالیگا ویدال با 51 دقیقه بازی در صدر میران دقایق بازی بازیکنان جدید حضور دارد. آرتور با 27، لنگله با 25 و مالکوم با 6 دقیقه حضور در رتبه های بعدی قرار دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.