پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دومین عملکرد نامطلوب رافینیا شگفتی ترکیب والورده

کد خبر : 83296  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 شهریور 1397
پس از سوپرکاپ

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، رافینیا شگفتی بزرگ ترکیب ارنستو والورده مقابل رئال سویه داد در استفاده از سیستم چرخشی از ابتدا در آنوئتا به میدان رفت و به مانند دیدار یک نیمه ای در سوپرکاپ خوب عمل نکرد.

 

رافینیا که با عملکرد خود نظر والورده را در پیش فصل جلب کرده بود در دو دیدار رسمی فصل که از ابتدا در ترکیب قرار گرفت نتوانست انتظارات را برآورده کند و داستان او به نوعی مشابه با وضعیت جرارد دلوفئو در نیم فصل نخست فصل گذشته پیش می رود. که دلوفئو موفق نشد از فرصت های به دست آمده در ترکیب تیم اصلی استفاده کند.

 

والورده با وجود داشتن آرتورو ویدال از رافینیا در ترکیب اصلی استفاده کرد درحالی که باشگاه تا آخرین ساعات نقل و انتقالات درانتظار بتیس جهت انتقال او بود.

 

رافینیا مقابل سوسیه داد نیز همچون سوپر کاپ نتوانست جایگاه واقع خود درون زمین را پوشش دهد و نتوانست کیفیتی به تیم اضافه کند و حتی در ابتدای نیمه دوم پس از ورود کوتینیو به جای سمدو و انتقال روبرتو به دفاع چپ نتوانست در جناح راست نیز مفید واقع شود ودرنهایت در دقیقه 57 جای خود را به بوسکتس داد.

 

رافینیا در دیار سوپر کاپ نیز طبق آنالیز صورت گرفته نتوانست جای خالی مسی را در نفوذهای لئو به داخل پر کند و راکیتیچ برای پوشش مناسب جای او را گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.