پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هژمونی تیم والورده در حضور رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

کد خبر : 83323  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 شهریور 1397
تیم ارنستو والورده در لالیگا بدون رقیب است .

اختصاصی بارسا نیوز - سلطه بارسلونا در 10 سال گذشته در لالیگا غیر قابل انکار است جایی که کاتالان ها 7 بار قهرمان این رقابت شده اند و 2 بار رئال مادرید و 1 بار نیز اتلتیکو مادرید فاتح لالیگا بودند . از زمان حضور والورده روی نیمکت بارسلونا , تیم او در 42 هفته حضور در لالیگا , 38 هفته صدرنشین بوده است . تنها در 2 هفته ابتدایی فصل قبل و فصل جدید اینطور نبود . در حال حاضر اختلاف امتیاز بارسلونا با رئال مادرید 2 و با اتلتیکو 7 است .

 

بررسی این آمار در 5 سال گذشته یعنی از زمان حضور لوئیس انریکه روی نیمکت مربیگری بارسلونا نیز برتری باشگاه بارسلونا در لالیگا را نشان میدهد . جایی که در این مدت از 156 هفته سپری شده در لالیگا , بارسلونا 90 هفته صدرنشین بوده است . رئال مادرید با 56 هفته در رده بعدی است . در 10 سال گذشته نیز بارسلونا 237 هفته صدرنشین لالیگا بوده است که 2 برابر رئال مادرید است ( رئال 107 هفته و اتلتیکو 14 هفته ) .

 

از زمان حضور والورده در بارسلونا تیم او هرگز به رقیبان فرصتی نداده است . حتی زمانی که بارسلونا از لوانته باخت نیز این اتفاق رخ نداد زیرا فاصله زیادی بین بارسلونا و تیم های مادریدی وجود داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.