پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابیو گزینه اصلی بارسلونا در ژانویه . چرا شانس خرید او زیاد است ؟

کد خبر : 83331  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 شهریور 1397
اسپورت میگوید آدرین رابیو همچنان داغ ترین گزینه خرید بارسلونا باقی مانده است .

اختصاصی بارسا نیوز - کاتالان ها در تابستان موفق به جذب او نشدند و هدف ژانویه است . روزنامه نگار روزنامه اسپورت میگوید بارسلونا شانس خوبی برای موفقیت در جذب این هافبک فرانسوی و آوردن او به نیوکمپ دارد .

 

اما چرا بارسلونا شانس زیادی دارد ؟

اول به این دلیل که قرارداد فعلی رابیو با پی اس جی در تابستان 2019 تمام میشود و این یعنی بارسلونا میتواند در ژانویه با این بازیکن مستقیما وارد مذاکره شود . رابیو به هیچ وجه نمیخواهد تمدید کند و بنابراین میتواند در تابستان مجانی این تیم را ترک کند . بنابراین احتمال فروش او در زمستان زیاد است .

 

دوما گزارش شده است که رابیو با هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بحث کرده است . بر اساس گزارش یک منبع نزدیک به باشگاه فرانسوی , مذاکرات تمدید شکست خورده است و رابیو و نماینده اش با هنریکه صحبت نمیکتند . آنها تنها حاضرند با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه مستقیما مذاکره کنند .

 

توماس توخل مربی جدید پاری سن ژرمن چه فکر میکند ؟

او بارها اصرار کرده که خواهان حفظ استعداد جوان است اما پذیرفته که رابیو 23 ساله دارای شرایط کمی ویژه ای از لحاظ روحی است . این مربی میگوید " رابیو ذهنیت تهاجمی دارد و دوست دارد ریسک کند . این در مورد استعدادش نیست , داشتن تنها توانایی های فیزیکی و فنی برای بازی در پست شماره 6 کافی نیست بلکه باید مثل یک شماره 6 فکر کنی " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.