سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورمالن یا لنگله ، جانشین اومیتتی کدام است ؟

کد خبر : 83384  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 شهریور 1397
انتخاب شما کدام بازیکن است ؟

اختصاصی بارسا نیوز - اومتیتی در مقابل تاتنهام محروم است.

 

طبق گزارش as ، شب گذشته در دیدار مقابل آیندهوون ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا اخراج شد و حالا نمیتواند در دیدار مقابل تاتنهام در ومبلی تیم را همراهی کند. ارنستو والورده باید از بین توماس ورمالن و کلمنت لنگله یک بازیکن را برای پر کردن جای خالی سام انتخاب کند.

 

بارسلونا در تابستان با پرداخت 35.5 میلیون یورو موفق شد کلمنت لنگله را از سویا جذب کند. این مدافع فرانسوی بعد از پیکه و اومتیتی مدافع سوم تیم است و تا به اینجای کار نیز دقایق کوتاهی در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان برای تیم به میدان رفته اما در مقابل ورمالن برای تیم هنوز به میدان نرفته است.

 

لنگله روز های اول خود را در باشگاه بارسلونا خوب شروع نکرده او در فینال سوپر کاپ مقابل سویا اشتباه های زیادی انجام داد و نشان داد که هنوز احساس نا امنی میکند و برای هماهنگ شدن بیشتر نیاز به زمان دارد. اما در مقابل ورمالن با وجود مشکلات فیزیکی همیشه سطح بالایی از خود به نمایش گذاشته در فصل گذشته زمانی که اومتیتی مصدوم شد این مدافع بلژیکی بازی های زیادی برای بارسلونا انجام داد و عملکردش شگفت انگیز بود.

 

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا حالا با توجه به محرومیت اومتیتی برای این دیدار سخت باید از بین توماس ورمالن و کلمنت لنگله یکی را انتخاب کند. گفتنی است که پیش از این دیدار بارسلونا باید مقابل تیم های خیرونا ، لنگانس و اتلتیک بیلبائو قرار بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.