پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نوری 34 ، عامل اصلی اوج گیری عثمان دمبله

کد خبر : 83410  |  زمان ارسال : جمعه 30 شهریور 1397
دمبله در این فصل طوفانی بوده است

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله در بهترین فرم خود است.

 

طبق گزارش موندو ، وضعیت عثمان دمبله نسبت به فصل گذشته کاملا تغییر کرده است ، بازیکن فرانسوی در فصل گذشته با وجود مصدومیت های طولانی مدت نتوانست ارزش های خود را ثابت کند و تنها موفق شد چهار گل بزند اما او حالا در شش بازی موفق شده پنچ گل به ثمر برساند. دمبله حالا به یک بازیکن کلیدی در تیم والورده تبدیل شده است و با عملکردش منتقدان را ساکت میکند.

 

نکته قابل توجه درخشش عثمان دمبله با کفش های " Nouri 34 " بوده است. ستاره فرانسوی از نزدیک ترین افراد به نوری ستاره 20 ساله باشگاه آژاکس است که در هنگام مسابقه ذچار ضربه مغزی شد و حدود یک سال در کما بود. خبر خوب این است که نوری به مدتی است که به هوش آمده اما با توجه به ضرباتی که دریافت کرده دیگر قادر به انجام فوتبال نیست. دوستان و هم تیمی های او در این مدت حمایت خود را از وی نشان داده اند.

 

 

برای مثال جاستین کلایورت بازیکن جوان باشگاه آس رم نیز با توجه به رابطه ی نزدیک با نوری تصمیم گرفت در این فصل برای حمایت از دوست قدیمی خود پیراهن شماره 34 را برتن کند. حالا جواهر سیاه بارسلونا نیز از زمانی که از این کفش ها استفاده میکند عملکردش شگفت انگیز بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.