پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برگزاری جلسه تمدید والورده با حضور بارتومئو

کد خبر : 83447  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مهر 1397
چراغ سبز رضایت باشگاه به والورده

اختصاصی بارسانیوزموندو دیپورتیوو در گزارشی خبر از جلسه تمدید برگزار شده ارنستو والورده با حضور جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه در شرایطی داد که ایناکی ایبانز مدیر برنامه ارنستو در آن حضور داشته است و باشگاه چراغ سبز جهت ادامه همکاری ا صادر کرده است.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارتومئو و نماینده والورده سه شنبه پس از دیدار بارسلونا مقابل آیندهوون جلسه ای را درخصوص آینده ارنستو والورده در همان استادیوم نیوکمپ برگزار کردند و در شرایطی که هیچ عجله ای از سوی دو طرف وجود ندارد اما هر دو طرف مایل به شنیدن تمایل جهت ادامه همکاری و گفت و گوهای اولیه بوده اند.

 

همانطور که در هفته های اخیر و در ماه جاری میلادی بحث درخصوص تمدید قرارداد ارنستو والورده قوت گرفت، هم اکنون باشگاه رسما برای تمدید دست به کار شده چون قصد ندارد تا با برچسب خوردن مربی دارای تاریخ انقضا روی والورده و رختکن تیم فشار وارد شود و قصد دارد تا از بازی رسانه ای و نامطمئنی درخصوص آینده سرمربی خود جلوگیری کند.

 

در جلسه سه شنبه دو طرف به صحبت درخصوص بررسی تمایل یکدیگر جهت ادامه همکاری پرداختند که والورده چراغ سبز باشگاه جهت تمدید و ادامه همکاری را دریافت کرده است اما از سوی دیگر والورده از دشواری هدایت بارسلونا و جدایی 4 ساله گواردیولا و 3 ساله انریکه و استرس آن باخبر است.

 

هم گواردیولا و همچنین انریکه از دشواری کار هدایت بارسلونا حرف زده بودند و والورده باتوجه به داشتن فرصت اعمال بند افزایشی یکساله قرارداد همچنان نسبت به تمدید مردد است.

 

 

از سوی دیگر والورده از باشگاه ناراضی نیست علی رغم اینکه برخی اختلاف نظرهای جزئی درخصوص خریدها وجود داشته است.

 

با این حال باشگاه قصد دارد تا از پرش های تمدید در کنفرانس های مطبوعاتی والورده جلوگیری کند که خبرنگاران دست بردار نیستند و نخواهند بود و بنابراین تمدید قرارداد و ثبات باعث تزریق آرامش به رختکن خواهد شد در شرایطی که باشگاه از عملکرد والورده کاملا راضی و خوشحال است.

 

بازیکنان از والورده راضی هستند

 

پیام هایی که باشگاه از رختکن و بازیکنان دریافت کرده نیز نتیجه اش رضایت از عملکرد و برخورد ارنستو والورده بوده است و بنابراین کلید تمدید به دستان ارنستو والورده خواهد بود که چه زمانی به نتیجه نهایی خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.