پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: لنگله سزاوار اخراج نبود

کد خبر : 83474  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 مهر 1397
ارنستو در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از 4 برد پیاپی در لالیگا درنهایت در هفته پنجم در شب اخراج لنگله در نیمه نخست مقابل ژیرونا به تساوی 2-2 دست یافت.

 

در شبی که بارسلونا روی دو اشتباه پیکه از حریف خود با نتیجه 2-1 عقب اقتاد درنهایت با گل تساوی بخش پیکه، ارنستو والورده و شاگردانش با تیم 10 نفره موفق به کسب تساوی مقابل ژیرونا شدند که والورده پس از بازی در میکس زون گفت:

اخراج خیلی تاثیرگذار بود و در انتهای نیمه نخست با بدشانسی گل تساوی را دریافت کردیم اما فکر نمی کنم که لنگله سزاوار اخراج بوده باشد. تصویر را از تلویزیون ندیده ام و مشخص بود که با آرنج ضربه وارد شده است اما فکر نمی کنم که از روی عمد ضربه زده باشد پس نمی توانست اخراج شود. فکر کنم اولین باری بود که در این سیستم داوری جدید بازیکن خطاکار درخواست بازبینی صحنه را کرده باشد. به شخصه به عدالت داور ویدیوی اعتقاد دارم اما احساسا می کنم که این صحنه اخراج نداشت. با این حال مجبور بودیم تا بر مشکلات به وجود آمده غلبه کنیم، رفته رفته بهتر شدیم و وضعیت برایمان تغییر کرد و درنهایت پس از گل های پیاپی ژیرونا توانستیم به یک تساوی دست یابیم.

 

درنهایت تیمم خوب بازی کرد و اگر تعداد بازیکن برابر می داشتیم بازی را می بردیم.

 

عملکرد بازیکنان جدید؟

بابت روند پیش رفتن بازی، دیداری متفاوت بود. بازیکنان ورودی به خوبی درحال وفق یافتن هستند و می توانند به ما کمک کنند و ما عملکردشان را بررسی خواهیم کرد. من چیزهای مثبتی از همه آن ها دیده ام.

 

تعویض دیرهنگام پس از اخراج؟

گاهی اوقات شما درخصوص انجام کاری فکر می کنید اما تصمیم می گیرید که کمی دست نگه دارید و سپس پشمان می شوید. احساس کردم که باید فرصت بیشتری به اومتیتی جهت گرم کردن بدهم چون در آن لحظه به نظر می رسید که بازی تحت کنترل ما بود.

 

ژیرونا؟

ژیرونا کار بزرگی مقابل ما انجام داد اما ما هم خوب بودیم. مشکلات داوری نیز با VAR پایان نخواهد یافت و شاید با اضطراب کمتر همچنان ادامه خواهد داشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.