پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه نهایی بارسلونا برای دی یانگ !

کد خبر : 83555  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 مهر 1397
اسپورت خبر از آزمون نهایی داد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا در ماه دسامبر آخرین ماه میلادی سال 2018 درخصوص خرید فرنکی دی یانگ تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت درحالی که پاسخ مثبت این هافبک هلندی را گرفته است.

 

طبق گزارش منتشر شده، درحالی که روزنامه هلندی دی تلگراف خبر از تمایل رئال مادرید جهت پرداخت 80 میلیون یورو برای خرید فرنکی داده اما در باشگاه بارسلونا نگرانی در این خصوصو وجود ندارد چون رضایت شخصی فرنکی را دراختیار دارند اما با این حال تا ماه دسامبر جهت دیدن عملکرد او در لیگ قهرمانان جهت اخذ تصمیم نهایی صبر خواهند کرد.

 

فرنکی در حال حاضر در کنار بارسلونا و رئال مادرید علاقه بایرن مونیخ، یوونتوس، پاری سن ژرمن و دو باشگاه شهر منچستر را دراختیار دارد ودرنهایت شخصا درخصوص تیم بعدی خود تصمیم خواهد گرفت حتی اگر علی دورسان ایجنت او اعلام کرده باشد که تصمیم نهایی با مارک اوورمارس باتوجه به رسیدن بهترین پیشنهاد است.

 

با این حال باشگاه بارسلونا باوجود رقیبان بزرگ و ثروتمند آرامش خود را حفظ خواهد کرد چون اقدامات لازم را در تابستان جهت گرفتن پاسخ مثبت از فرنکی انجام داده و حالا اریک آبیدال و دستیارش رامون پلانس تمامی بازی های فرنکی را جهت آنالیز او دنبال خواهند کرد تا تصمیم نهایی درخصوص خرید و ارزش واقعی او گرفته شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.