پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل و نگرانی فاصله نیمکت و تیم اصلی برای والورده

کد خبر : 83678  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 مهر 1397
معضل چرخش و تیم گالای والورده

اختصاصی بارسانیوز – پس از اینکه ارنستو والورده در فصل گذشته به داشتن ترکیب ثابت 11 نفره و بازی ندادن به بازیکنان نیمکت نشین در ترکیب اصلی و خستگی بازیکنان در مراحل نهایی فصل به ویژه پس از حذف مقابل رم متهم شد، پس از نداشتن مهره مناسب روی نیمکت در تابستان دست به خریدهای موردنیاز خود جهت به کار بستن سیستم چرخشی زد و در این راه ویدال، آرتور، لنگله و مالکوم را جذب نمود.

 

طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده در استفاده از سیستم چرخشی خود تاکنون نتیجه نگرفته و این به تئوری تیم گالای والورده برای فصل جدید نیز قوت خواهد بخشید تا او از ترکیب ثابت خود تا به اینجای فصل با قرار دادن راکیتیچ در هافبک راست، کوتینیو در هافبک چپ و دمبله و مسی در وینگر های چپ و راست بهره ببرد.

 

هرچند که تصمیم های اشتباه والورده در تغییر پست بازیکنان در رقم خوردن نتایج اخیر طبق آنالیز های صورت گرفته تاثیرگذار بوده است اما درحال حاضر احساس خطر در نتیجه گیری با به کار بستن سیستم چرخشی به وجود آمده که می تواند در روند فصل پیش رو تاثیر بگذارد و خریدهای جدید از ابتدا یا حداقل تا مدتی طولانی مثلا تا نیم فصل در ترکیب اولیه قرار نگیرند.

 

تیم گالای والورده در اشاره به تیم 11 نفره ثابت مقابل وایادولید، هوئسکا و آیندهوون ضمن ارائه بازی روان، نتیجه های خوبی نیز کسب کرد اما تیم هایی که با نفرات جدید راهی زمین شدند در کسب نتیجه موفق نبودند.

 

با این حال خریدهای جدید با کیفیت مناسب برای کم کردن فاصله تیم اصلی با نیمکت صورت گرفته که هنوز جا برای پیشرفت و هماهنگی بیشتر نیمکت نشینان وجود دارد اما تا به این لحظه والورده از ان ها جواب نگرفته است.

 

در فصل جاری تنها مالکوم در ترکیب اولیه قرار نگرفته و 25 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که با مصدومیت مواجه شد و هنوز به دنیس، سیلسن، آلنا و سمپر نیز بازی نرسیده است.

 

هم اکنون هواداران بارسلونا منتظر هستند تا تاثیر خریدهای جدید خود را در تیم و حتی در ترکیب اصلی ببینند که تا به اینجا هیچ کدام موفق عمل نکرده اند که البته طبق گفته بزرگان بارسلونا وفق یافتن در بارسلونا زمان بر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.