پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگله: مسی خارق العاده است؛ هرگز مثل بارسلونا را ندیده بودم

کد خبر : 83702  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 مهر 1397
کلمنت در قلب دفاع در ومبلی

اختصاصی بارسانیوز – با مصدومیت ساموئل اومتیتی حالا کلمنت لنگله هموطن او در قلب خط دفاعی بارسلونا مقابل تاتنهام در ومبلی قرار خواهد گرفت که به عنوان فرانسوی جدید باشگاه بارسلونا، مجله فرانس فوتبال به مصاحبه ای با او پرداخت.

 

لنگله درخصوص بارسلونا گفت:

بارسلونا باشگاهی با تاریخ بزرگ است، با یک هویت خاص خود و فشار پیرامون آن بسیار شدید است. ساختار باشگاه و تعداد کارکنان آن بسیار چشمگیر است چون نه تنها در فوتبال بلکه در رشته های دیگری مثل بسکتبال و هندبال نیز فعالیت دارند. امکانات بارسلونا از استاندارد بالایی برخوردار است و دارای سالن هایی هستیم که از آخرین فناوری ها بهره می برد و هرکاری که روی ابزارهای ماشینی انجام می دهیم در کامپیوتر ذخیره می شود ومورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و هرگز چنین چیزی را در زندگی خود ندیده بودم.

 

کلمنت از تلاش سخت خود در دوران حرفه ای گفت:

سعی به سختی تلاش کنم تا بخش بزرگی از وقتم را به فوتبال اختصاص دهم و تا حد امکان به تیمم کمک کنم هم در نانسی و سپس در سویا و این به خوبی عمل کرد. من عاشق فوتبال هستم و در خانه بازی های زیاید را تماشا می کنم و بازی سایر تیم ها را می بینم. وقتی که به خانه بر می گردم روی آنالیز ها کار می کنم  و سعی می کنم تا بهتر شوم و فکر می کنم که به لطف همه این ها در بارسلونا هستم.

 

لیونل مسی؟

او درون زمین یک رهبر است، هم بابت توانایی های خارق العاده اش و هم بیرون از زمین بابت تجربه و حرف هایش. او اغلب حرف نمی زند اما زمانی که حرف می زند همه آن را می شنوند. حرف هایش آدم را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

غیبت در جام جهانی؟

دوست داشتم که در کنارشان باشم چون انزونزی، لمار، پاوارد، اومتیتی، دمبله و غیره را می شناسم و این باعث می شود که شما بخواهید در جمع آن ها حضور داشته باشید به ویژه وقتی که رویای خودشان را محقق کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.