پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن : شاید پیروزی 4-1 ما مقابل رم یک نتیجه فیک بود

کد خبر : 83731  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 مهر 1397
تراشتگن میگوید نتیجه ی بازی رفت مقابل رم در فصل گذشته آنها را به اشتباه انداخت و فاصله دو تیم آنقدر نبود

اختصاصی بارسا نیوز - مارک تراشتگن از اینکه کوتینیو میتواند برای بارسلونا در اروپا بازی کند خوشحال است . هافبک برزیلی فصل گذشته از انجام بازی برای بارسلونا در لیگ قهرمانان محروم بود .

 

نظر مارک در مورد کوتینیو :

من فکر میکنم اینکه حالا کوتینیو میتواند برای ما بازی کند خوب است . بدون شک او گزینه های مختلفی به ما میدهد و من فکر میکنم به طور کلی ما بازیکنانی داریم که در بالاترین سطح بازی میکنند .

 

در مورد تیم بارسلونا :

ما تیم شگفت انگیزی داریم . در طول سال های گذشته ما همیشه تیم شگفت انگیزی داشتیم . امسال ما یک بازیکن ( اینیستا ) را از دست دادیم و من فکر میکنم این اتفاق بسیار مهمی برای باشگاه و برای تیم است اما البته ما خریدهای جدیدی نیز داشتیم . باشگاه تلاش کرد تا تیم بهتر شود و من فکر میکنم آنها در این زمینه به خوبی کار کردند .

 

فصل گذشته ؟

به طور کلی وضعیت خوبی داشتیم . منظورم این است که ما قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شدیم . در لیگ قهرمانان همه بعد از پیروزی در بازی رفت مقابل رم انتظار بیشتری داشتند اما ما نتوانستیم راه حل را پیدا کنیم .

 

بازی با رم ؟

فوتبال گاهی اوقات به این شکل است ( غیر قابل پیشبینی ) . ما ( مقابل رم ) بازی خوبی انجام ندادیم , ما واقعا اینکار را نکردیم . آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند . شاید بُرد 4-1 ( در بازی رفت ) یک نتیجه فیک بود و احتمالا بیشتر از این بازی بود . ( یعنی فاصله دو تیم انقدر زیاد نبود ) . بازی خیلی نزدیک تر بود اما ما از اشتباهاتی که داشتیم درس گرفتیم و امیدوارم بتوانیم در فصل جاری از تکرار آن جلوگیری کنیم و حرکتی رو به جلو داشته باشیم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.