پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: لیگ قهرمانان رویای همه ما است

کد خبر : 83763  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 مهر 1397
لئو در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – لیونل مسی که برخلاف عادت پس از بازی با اتلتیک بیلبائو در میکس زون جهت صحبت حاضر شد این کار را در ومبلی نیز انجام داد.

 

لیونل مسی که شب درخشانی را با به ثمر رساندن 2 گل و 2 تیر دروازه پشت سر گذاشت پس از بازی گفت:

خب از وضعیت نتایجی که اخیرا کسب کرده بودیم به خوبی آگاهی داشتیم و حقیقتا این آزمون سنگینی برای ما بود هم بابت تیم حریف و هم تورنومنتی که در ان برگزار می شد. بازی کردن در لیگ قهرمانان به عنوان تیم مهمان اصلا آسان نیست به ویژه مقابل تیمی اینچنینی با بازیکنان بزرگی که دارد. درنهایت روز خوبی شد، بازی بزرگی انجام دادیم. فکر می کنم که نیمه اول فوق العاده ای داشتیم.

 

افت در نیمه دوم؟

کمی بدشانس بودیم چون زمانی که 2-0 جلو بودیم می توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم که دو توپ به تیرک خورد و سریعا گل را دریافت کردیم. مجددا گل زدیم اما باز گلی از روی بدشانسی دریافت کردیم. در نیمه دوم بابت سرعت بالای بازی انگلیسی ها احساس ضعف داشتیم اما خوشبختانه در انتها پیروز شدیم.

 

وعد لیگ قهرمانان؟

لیگ قهرمانان رویای همه است و ما هم می خواهیم آن را فتح کنیم اما باید در لالیگا نیز خوب کار کنیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان خوب باشیم. ما به دنبال خارج شدن از رقابت قهرمانی در تورنومنتی خاص نستیم. لیگ قهرمانان خاص است اما از لالیگا و جام حذفی دست نمی کشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.