پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: مودریچ و مابقی می دانند که مسی فرق دارد

کد خبر : 83769  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 مهر 1397
ایوان پس از بازی و گل دیدنی

اختصاصی بارسانیوزایوان راکیتیچ پس از بازی ناامید کننده مقابل بیلبائو به عنوان هافبک چپ و موج انتقادات در مقابل تاتنهام علی رغم اشتباهات در ابتدای بازی گل دوم را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند تا روحیه خوبی گرفته باشد.

 

راکیتیچ که پس از اظهارنظر درخصوص مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال در مصاحبه های بعدی با متفاوت دانستن مسی و جایگاه او عقب نشینی کرده بود امشب نیز پس از بازی لئو را متفاوت تر از بقیه بازیکنان دانست و گفت:

با تمام احترام به تمام بازیکنانی که جوایز را برده اند، می دانیم که در اهدای جوایز شرایطی وجود دارد که بازیکنی مثل لوکا مودریچ فصلی چشمگیر را سپری می کند و بهترین می شود اما لوکا و هر بازیکن دیگری می دانند که بازیکنی وجود دارد که با همه متفاوت است و آن کسی جز لیونل مسی نیست.

 

لیگ قهرمانان؟

لیگ قهرمانان در فصل جاری رویایی ویژه برای ما است و قصد داریم تا کار را به خوبی رو به جلو پیش ببریم و همچنین از اشتباهاتمان درس بگیریم. لالیگا مهم ترین چیز است چون در ان ریتم پیدا می کنیم. امروز مهم ترین چیز ارائه بازی خوب بود که انجامش دادیم و لذت بردیم.

 

آرتور؟

اعتماد به نفس برایش اهمیت دارد. بابت کاری که انجام داد ما بازی خوبی ارائه کردیم و به او تبریک می گویم چون شایسته اش است و هر روز دارد به سختی تلاش می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.