پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیگ قهرمانان مسی (+ عکس)

کد خبر : 83801  |  زمان ارسال : جمعه 13 مهر 1397
بررسی آماری؛ تعهد برای پادشاهی مجدد در اروپا

اختصاصی بارسانیوز – لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا یک بار دیگر در سال پس از جام جهانی همانند 2011 و 2015 به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپا و درخشش خیره کننده خود است که تاکنون این کار را در دو بازی مقابل آیندهوون و تاتنهام با به ثمر رساندن 5 گل انجام داده است.

 

مسی در مصاحبه با موندو دیپورتیوو در ماه ژوئن به وضوح اعلام کرد که اولویت فصل جاری فتح لیگ قهرمانان اروپا است که در ابتدای فصل در نیوکمپ وعده اش را داد و پس از بازی با تاتنهام نیز این را رویای خود و هم تیمی هایش دانست.

 

لیونل مسی پس از تماشای نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان از خانه و تلویزیون حالا به سوی فتح آن خیز برداشته و قصد دارد پادشاهی مجدد خود را در اروپا بنا کند که در ومبلی تیم را با رهبری خود به روند پیروزی بازگرداند که ضمن به ثمر رساندن دو گل روی دو گل دیگر نیز تاثیرگذار بود و دو بار نیز تیر دروازه را در پیروزی 4-2 لرزاند.

 

96 لمس توپ

 

طبق گزارش اپتا، مسی مقابل تاتنهام 96 بار توپ را لمس کرد که فراتر از حد معمول اوست و بازیکنان هدف او راکیتیچ، بوسکتس و آرتور سه هافبک یتیم بودند. اگرچه او در لاین آپ ابتدایی وینگر راست بود اما همواره در میانه زمین حضور داشت و نقش بازیسازی را داشت که گل اول روی پاس در عمق زیبای او به جوردی آلبا به ثمر رسید.

 

 

5 ریکاوری توپ

 

مسی نه تنها در حمله موثر بود بلکه در دفاع نیز با 5 ریکاوری توپ تعجب همه را برانگیخت تا پس از لنگله و پیکه و بوسکتس و راکیتیچ جزو نفراتی باشد که بیشترین ریکاوری توپ را داشته است.

 

2 خطا

 

نکته جالب دیگر مرتکب شدن 2 خطا توسط مسی است یعنی همان تعداد خطایی که بوسکتس و آلبا به عنوان بازیکنان فاز تدافعی مرتکب شده اند تا این سه تنها بازیکنانی باشند که از بارسلونا بیش از یک مرتبه خطا کرده اند که نشان دهنده میزان تعهد کاپیتان است.

 

8.2 کیلومتر

 

لئو در ومبلی 8200 متر دوید که بیش از حد معمول او بوده است وبنابراین همه این ها نشان از جاه طلبی تمام نشدنی مسی دارد که بیش از 1 دهه به دنبال فتح لیگ قهرمانان و جوایز فردی است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.