پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتخاذ فرمول ومبلی در مستایا

کد خبر : 83829  |  زمان ارسال : شنبه 14 مهر 1397
والورده شرط می بندد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، بارسلونا بهترین نسخه فصل خود را در ومبلی مقابل تاتنهام ارائه داد و از این رووالورده روی ترکیب در ومبلی در مستایا نیز اعتماد خواهد کرد.

 

طبق گزارش، ارنستو والورده قصد دارد تا مجددا روی آرتور در ترکیب اصلی مقابل والنسیا حساب باز کند چون همه را از عملکرد تیم در ومبلی راضی می بیند عملکردی که روی نبوغ مسی به عنوان یک هافبک بازیساز در کنرا آرتور شکل گرفت.

 

تیم والورده در ومبلی تنها در جنبه دفاعی می تواند مورد انتقاد قرار بگیرد که می تواند در ادامه رفع شود و به رغم همه چیز تعادل دفاع و حمله در ومبلی در سطح ایده آل بود که با بازگشت اومتیتی و روبرتو می تواند برطرف گردد.

 

کلیدی ترین برد تاکتیکی والورده مقابل تاتنهام اضافه کردن آرتور و یک هافبک بیشتر در میانه زمین و بازی دادن به کوتینیو در پست وینگر چپ بود که تیم را با پرس شدید برای دفاع سرحال تر و برای حمله پرسلاح تر کرد.

 

 

در واقع کوتینیو نیز از همان اول یک بازیکن در فاز تهاجمی در وینگر چپ بود که با ایده جانشین شدن اینیستا جذب گردید و در ابتدای فصل نیز در پست هافبک چپ مورد استفاده قرار گرفت که حالا می تواند این پست صحنه نبرد آرتور و ویدال در کنار دنیس سوارز باشد.

 

در این شرایط عثمان دمبله می تواند در کنار مالکوم بزرگ ترین قربانی این طرح باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.