سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی در مورد پیروزی در الکلاسیکو 2016/17 صحبت کرد " شب بینظیری بود "

کد خبر : 83862  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 مهر 1397
مصاحبه مسی در آستانه ی الکلاسیکوی 6 آبان

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا الکلاسیکوی 23 آوریل 2017 را یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خود دانست . این بازی که در برنابئو برگزار شد با پیروزی 3-2 بارسلونا به پایان رسید . اگرچه بارسلونا با گل مسی در آخرین لحظات پیروز شد اما متاسفانه کاتالان ها موفق به قهرمانی در لالیگا نشدند و آنها با 3 امتیاز کمتر از رئال فصل را به پایان رساندند .

 

بارسلونا در این بازی ابتدا با گل کاسمیرو عقب افتاد اما مسی دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند . راکیتیچ گل دوم بارسلونا را دقیقه 73 به ثمر رساند اما با گل جیمز رودریگز که 11 دقیقه بعد زده شد بازی یک بار دیگر مساوی شد . با این حال مسی دقیقه 92 گل پیروزی را به ثمر رساند تا بارسلونا 3 امتیاز مهم را کسب کند .

 

مسی در مصاحبه با فورفورتو این بازی را باورنکردنی دانست :

این یک شب کامل بود و همه چیز درست پیش رفت و به همه ی چیزی که میخواستم رسیدم . من 2 گل عالی در برنابئو مقابل رئال مادرید زدم و دومین گل من در آخرین لحظات بازی به ثمر رسید و این گل من 500مین گلم برای بارسلونا بود .

 

من نمیتوانستم چیز بیشتری درخواست کنم ( پیروزی برای ما کافی بود ) . اگر در آن لحظه موفق به گلزنی نمیشدم ما باید با قهرمانی در لالیگا خداحافظی میکردیم . این گل به ما اجازه داد تا برای قهرمانی در لیگ مبارزه کنیم . ما سزاوار پیروزی در این مسابقه بودیم و این لحظه ای احساسی برای تمام بازیکنان بود .

 

مسی در ادامه به پاس گل آلبا اشاره کرد و افرود که او و آلبا بسیار هماهنگ هستند زیرا تمرین میکنند و اولین بار نبود که آنها چنین کاری انجام میدهند .

 

مسی در مورد انریکه مربی سابق بارسلونا نیز صحبت کرد و او را فرد باهوشی توصیف کرد :

لوئیس انریکه پس از این بازی جالب گفت که من بهترین بازیکن تاریخ هستم اما من باید بگویم که ورود او به بارسلونا باعث شد تا ما دوباره رقابت کنیم . ما از لحاظ تیمی افت کرده بودیم و زمانی که انریکه وارد نیوکمپ شد بلافاصله به ما تمرین داد و ما را به بهترین فرم بازگرداند - او تمام اراده مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک تیم بزرگ را به ما داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.