پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آینده مربی رئال مادرید در دست بارسلونا : یا کمک یا اخراج !

کد خبر : 83866  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 مهر 1397
وب سایت روزنامه آ.اس مدعی شد که لوپتگی سرمربی رئال مادرید لحظات سخت و پیچیده ای را تجربه میکند .

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته رئال مادرید یک بار دیگر باخت تا لوپتگی سرمربی این تیم در وضعیت بدی قرار بگیرد . تیم او در چند بازی اخیر حتی موفق به گلزنی هم نشده است و شکست مقابل تیم های کوچک نیز وضعیت را بدتر کرده است . بر همین اساس بارسلونا یا به او کمک میکند و یا باعث اخراجش میشود . نتایج بد رئال در لالیگا با نتایج بد بارسلونا همزمان شد و این به سود لوپتگی بود . اما بارسلونا میتواند شرایط را در ادامه پس از بازی خوب مقابل تاتنهام بازگرداند تا رئال و لوپتگی وارد بحران کامل شوند .

 

20 روز دیگر الکلاسیکو برگزار میشود و یا والورده به لوپتگی کمک میکند و یا وضعیت سرمربی رئال بیشتر از این وخیم خواهد شد .

 

تقویم بارسلونا از امشب با بازی برابر والنسیا کلید میخورد و آنها دیدارهای دشواری را در پیش دارند . بارسلونا علاوه بر والنسیا باید در هفته های آینده به مصاف سویا و رئال مادرید نیز برود . در این میان نباید بازی با اینتر در لیگ قهرمانان را نیز فراموش کرد .

 

نتایج ضعیف بارسلونا در این دیدارها میتواند به آینده لوپتگی در رئال کمک کند . رئال مادرید نیز در بازی های بعدی خود با لوانته در لالیگا و پلزن در لیگ قهرمانان پیش از الکلاسیکو دیدار میکند .

 

بنابراین طبق گزارش آ.اس بارسلونا میتواند یک بار دیگر در اخراج مربی رئال مادرید نقش مهمی داشته باشد . آخرین بار رافا بنیتز سرمربی رئال مادرید مدتی پس از شکست 4-0 مقابل بارسلونا توسط پرز اخراج شد و زیدان در نیم فصل هدایت این تیم را به مدت 2.5 فصل برعهده گرفت و " عصر زیدان " را رقم زد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.