سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار مدیران بارسلونا به والورده ; نگرانی از تکرار بازی با رم

کد خبر : 83867  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 مهر 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - والورده بشدت روی 11 بازیکن مورد نظر خود وابسته است و زیاد نیمکت را درگیر نمیکند . هسته اصلی تیم , بازیکنان جوان نیستند . اینها میتواند باعث تکرار سناریو فصل گذشته و خستگی بازیکنان مهم شود .

 

 6 نفر از 12 بازیکن اصلی بارسلونا که بشدت مورد استفاده والورده هستند سن بالایی دارند . این 6 بازیکن شامل راکیتیچ , پیکه , سوارز , بوسکتس , جوردی آلبا و لیونل مسی است . به غیر از آلبا که 29 سال دارد بقیه بالای 30 سال سن دارند و بدن آنها دیگر مانند جوانان آمادگی ندارد .

 

حال کافی است تا بازیکنان اصلی بارسلونا را با تیمی مانند اتلتیکو مادرید مقایسه کنیم که به جز دیگو گودین 32 ساله بقیه در دهه دوم زندگی خود هستند : لوکاس هرناندز ( 22 سال ) , سائول ( 23 سال ) , کوکه ( 25 سال ) , گریزمان ( 27 سال ) مقایسه کرد .

 

از زمانی که والورده کار خود در بارسلونا را به عنوان مربی استارت زد , بازیکنان اصلی تیم او تغییری نکرده اند . او چندان تمایلی به تغییر زیاد در تیم ندارد و هر زمان که تغییرات ایجاد میکند موفقیت کمی کسب کرده است .

 

هسته تیم بارسلونا تقریبا همیشه در زمین هستند و استراحت کمی دارند . این درحالی است که آنها در تابستان 126 میلیون یورو برای تقویت تیم هزینه کردند و مربی چندان از بازیکنان جدید استفاده نمیکند . در باشگاه نگران هستند که سناریو بازی با رم در فصل جدید نیز تکرار شود و به همین دلیل از والورده خواسته شد تا حتما مساله خستگی بازیکنان را برای پایان فصل در نظر بگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.