پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شانس مسی برای کسب توپ طلا چقدر است ؟

کد خبر : 83919  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 مهر 1397
مسی بازیکن مورد علاقه برای کسب توپ طلا نیست

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش بنگاه شرطبندی Oddschecker , شانس مسی برای بردن جایزه توپ طلا تنها 1/16 است که نشان میدهد مسی بازیکن مورد علاقه نیست و پشت سر مودریچ , رونالدو , گریزمان و امباپه قرار دارد . چیزی شبیه به رقابت برای جایزه دِ بست فیفا !

 

با وجود اینکه مسی بهترین گلزن 5 لیگ برتر اروپا بود و 3 جام نیز با بارسلونا کسب کرد اما در جایزه د ِ بست فیفا جزو 3 نفر اول قرار نگرفت و بنگاه های شرطبندی چنین وضعیتی را در مورد توپ طلا نیز انتظار دارند .

 

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید در واقع طبق گزارش دارای بیشترین شانس برای دریافت توپ طلا است . این بنگاه شرطبندی شانس مودریچ را 4/7 میداند که بسیار بالاست . لوکا قبلا جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را کسب کرده و به پادشاهی مسی و رونالدو در این رقابت پایان داد .

 

شانس رونالدو نیز به طرز شگفت انگیزی بالاست و 4/5 میباشد . هرچند کریستیانو خیلی زود با پرتغال از جام جهانی حذف شد اما بیشترین گل لیگ قهرمانان فصل قبل را زد و با رئال نیز در فینال از سد لیورپول گذشت و قهرمان شد .

 

از فرانسه دو بازیکن یعنی امباپه و گریزمان هر دو شانس توپ طلا هستند . در واقع طبق گزارش احتمال برنده شدن آنها 1/12 است . فرانسه با درخشش این 2 بازیکن قهرمان جام جهانی روسیه شد . ستاره اتلتیکو همچنین لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا را نیز بدست آورد .

 

در همین حال نیمار که در زمان حضورش در بارسلونا همواره یکی از شانس های برتر محسوب میشد در لیست 30 نامزد نهایی توپ طلا قرار گرفته اما شانس او برای کسب این جایزه 25/1 است .

 

شانس محمد صلاح نیز 1/20 میباشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.