پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا معتقد است حق 4 بازیکن بارسلونا در توپ طلا خورده شد ( عکس )

کد خبر : 83922  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 مهر 1397
مارکا معقتد است بازیکنان بیشتری از بارسلونا شایسته حضور در بین نامزدهای توپ طلا بودند

اختصاصی بارسا نیوز - روز گذشته فرانس فوتبال اقدام به اعلام اسامی 30 نامزد توپ طلا کرد اما در کمال تعجب اسامی تعدادی از بهترین بازیکنان بارسلونا در لیست دیده نمیشود . در همین حال حضور برخی بازیکنان نیز در لیست عجیب و خنده دار است .

 

مارکا اقدام به انتشار اسامی بازیکنانی کرد که شایستگی حضور در لیست فرانس فوتبال را داشتند اما انتخاب نشدند . از بارسلونایی که فصل گذشته عالی بود و در هر تورنومنت تنها 1 باخت داشت , فقط 3 بازیکن ( مسی , راکیتیچ و سوارز ) نامزد توپ طلا شدند . مارکا معتقد است جای 4 بازیکن دیگر بارسلونا در لیست خالی است .

 

در تیم منتخب مارکا از ستارگانی که استحقاق حضور در لیست 30 نفره را داشتند اما این اتفاق رخ نداد 4 بازیکن از بارسلونا حضور دارند : کوتینیو , بوسکتس , اومتیتی و آلبا این بازیکنان هستند .

 

 

برای مثال , اومتیتی کجاست ؟ این مدافع بارسلونا در جام جهانی با فرانسه قهرمان شد و عملکرد فوق العاده ای در خط دفاعی داشت و گل او در نیمه نهایی مقابل بلژیک باعث صعود فرانسه به فینال این رقابت شد . آیا عملکرد او از دیگو گودین بدتر بوده است ؟

 

یا سرجی بوسکتس که میتوان به سادگی گفت فوق العاده است . او یکی از بهترین هافبک های جهان است و کلاس فوتبال خود را در هر بازی بارسلونا به نمایش میگذارد . همین سوال را میتوان در مورد جوردی آلبا مطرح کرد که به طور قابل توجهی پیشرفت کرده و همکاری باورنکردنی با مسی دارد . او برابر تاتنهام 3 پاس گل داد و رکوردی را در لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.