پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد زمستانی بارسلونا برای رابیو

کد خبر : 83933  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 مهر 1397

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو، آدرین رابیو بنابر گزارش پاریس سونایتد منبع نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن 4 پیشنهاد تمدید این باشگاه را رد کرده و حالا کمتر از 3 ماه دیگر می تواند با هر باشگاهی به صورت آزادانه جهت انتقال تابستانی وارد مذاکره شود و بارسلونا نه تنها رابیو را زیرنظر دارد بلکه قصد دارد تا آخرین تیر را با ارائه پیشنهاد زمستانی به پاری سن ژرمن فرانسه بزند.

 

آدرین رابیو پس از عدم حضور در تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 در روسیه، از این بابت ناراحت است و قصد ترک پاریس را دارد و از طرفی می داند که پاریسی ها نیز با آگاهی از عدم توانایی جذب انگولو کانته، دیگر فرانسوی لیگ جزیره یعنی پل پوگبا را هدف خرید قرار داده اند که جذب او از فرصت بازی رابیو خواهد کاست.

 

رابیو در حال حاضر شرایط خوبی در پاریس بابت 8 حضور در 9 ترکیب رسمی فصل لاشامپوینه و 2 بازی لیگ قهرمانان دارد اما نسبت به آینده خود در ین باشگته و تیم ملی در 23 سالگی نگران است.

 

بارسلونا نیز می داند که تنها مشتری رابیو نیست و احتمال از دست رفتن او با ارائه شدن دستمزد بالاتر از سوی منچستر یونایتد و چلسی در کنار بایرن مونیخ و یوونتوس وجود دارد و بارسلونا می داند که در صورت جذب رایگان او باید در کنار ارائه دستمزد بالا، پاداش هایی را نیز برایش درنظر بگیرند.

 

 

با این حال مدیران بارسلونا بابت سفر تابستانی به پاریس با اعلام درخواست خرید رسمی خود از پاری سن ژرمن و مذاکرات اریک آبیدال با مادر رابیو خیالشان تا حدودی بابت اقدامات انجام شده راحت تر است به ویژه اینکه رابیو در بارسلونا فرصت بازی در کنار مسی را خواهد داشت.

 

همچنین رابیو می داند که پس از از دست دادن شانس پیوستن به بارسلونا در تابستان و جذب شدن آرتورو ویدال، هم اکنون برای تابستان آینده فرنکی دی یانگ اولویت خرید بارسلونا محسوب می شود.

 

بنابراین آخرین فرصت پاری سن ژرمن جهت به دست آوردن پول برای فروش رابیو در ژانویه و بودن فرنکی دی یانگ در لیست خرید بارسلونا می تواند هم پاری سن ژرمن و هم فرنکی را برای انتقال زمستانی متقاعد کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.