پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم مالکوم در برابر تصمیمات والورده

کد خبر : 83938  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 مهر 1397
مالکوم ستاره جوان برزیلی که در تابستان به بارسلونا پیوست تنها 25 دقیقه بازی کرده است و حتی در اکثر مسابقات روی نیمکت نیز حضور ندارد . مالکوم اما به رغم این شرایط نسبت به آینده امیدوار است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , مالکوم با قراردادی به ارزش 41 میلیون یورو به عنوان یک بازیکن فوق العاده بااستعداد به بارسلونا پیوست . او که در تست های پزشکی رم نیز شرکت کرده بود توسط بارسلونا هایجک شد .

 

ورود مالکوم به معنای چالش جدی برای دمبله بود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است .

 

مالکوم تنها 25 دقیقه بازی کرده است که شامل 19 دقیقه برابر لگانس ( باخت 2-1 ) و شش دقیقه برابر وایادولید ( برد 1-0 ) میشود . در بسیاری از بازی ها نیز نام او حتی روی نیمکت نیز دیده نمیشود .

 

با این وجود اسپورت مدعی شد این بازیکن 21 ساله آرام است . او نمیخواهد بابت انتقالش ابراز پشیمانی کند و میداند که کسب دقایق بازی سخت است . مالکوم معتقد است در خط حمله بازیکنان باتجربه زیادی در بارسلونا هستند .

 

از سوی دیگر او مشکلی با والورده ندارد . او میداند انتقالش به بارسلونا نه به خواست مربی بلکه تصمیم هیئت مدیره بود اما با این حال مالکوم باعث شده شرایطش نسبت به آرتورو ویدال دیگر خرید تابستانی متفاوت باشد .

 

بازیکن شیلیایی ناامید و ناراضی است و چندین پیام کنایه ای از وضعیتش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اما مالکوم سکوت را ترجیح میدهد .

 

مالکوم وضعیت آرتور ملو هموطن خود را در بارسلونا میبیند و میخواهد مانند او برای رسیدن به ترکیب مبارزه کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.