پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بارسلونا برای مذاکره مستقیم با رابیو

کد خبر : 83947  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 مهر 1397
گزارشی از موندو

اختصاصی بارسا نیوز - اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا برای جذب آدرین رابیو هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن تلاش میکند . این بازیکن تاکنون تعداد زیادی از پیشنهادات تمدید پی اس جی را رد کرده است . منابع فرانسوی میگوید تاکنون 4 پیشنهاد تمدید از سوی این بازیکن رد شده است .

 

رابیو میتواند از زمستان به صورت آزاد با تیم مورد علاقه خودش مذاکره کند و اگر قرارداد خود را تمدید نکند به صورت رایگان این تیم را ترک خواهد کرد .

 

رابیو در رویای حضور در نیوکمپ است . حتی آبیدال و سگورا از بارسلونا نیز مدتی قبل به پاریس سفر کردند تا به پاری سن ژرمن بگویند در مورد او جدی هستند .  این اقدامات باعث شده تا حتی تیم پاریسی اقدام به تهدید بارسلونا کند که موجب خشم سران بارسلونا شده است .

 

آدرین رابیو - Adrien Rabiot

 

اما رابیو و خانواده اش از علاقه بارسلونا خوشحال هستند . این بازیکن 4 بار پیشنهاد تمدید با PSG را رد کرده و برای انتقال به بارسلونا مصمم است .

 

موندو در این گزارش افزود که بارسلونا در ژانویه به صورت قانونی با رایو وارد مذاکره میشود زیرا با توجه به اینکه قرارداد او رو به پایان است مشکلی ایجاد نخواهد شد ( زمانی که 6 ماه به پایان قرارداد باقی مانده باشه امکان مذاکره مستقیم وجود داره ) .

 

بارسلونا برای ورود آدرین رابیو در تابستان تلاش میکند . در همین حال آدرین در تیم توخل بازی میکند و ناصر الخلیفی به دنبال یک جایگزین برای این بازیکن است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.