پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واقعیت تداوم نیمکت نشینی ویدال در بارسلونا

کد خبر : 83954  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 مهر 1397
آرتورو ویدال می پذیرد؟

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم اینکه آرتورو ویدال خیلی زود و در ابتدای فصل ناراحتی خود از نیمکت نشینی را باانتشار یک استوری در اینستاگرام نشان داد اما واقعیت ماجرا برای او این است که در ادامه نیز باید نیمکت نشینی را در بارسلونا تحمل کند.

 

آرتور ویدال علی رغم فیزیک بدنی فوق العاده اما فصل به فصل از میزان دقایق بازی او در بایرن مونیخ کاسته شد و حالا در بارسلونا نیز چنین روندی برای او به وجود آمده و بدون شک ادامه خواهد داشت.

 

اما چرا؟

 

آرتورو ویدال در اولین فصل حضور خود در بایرن مونیخ تحت رهبری پپ گواردیولا مهره مهمی برای تیم او بود که پپ درخصوص او گفته بود:

آرتورو پسر بسیار قدرتمندی است. آنچه که او را از مابقی جدا می کند ذهنیت اوست، بازیکنی با تلاش زیاد و یک پای خیلی خوب، بهتر از آنچه که تصور دارید.

 

در آن زمان گواردیولا از ویدال در میانه زمین به همراه تیاگو آلکانتارا استفاده می کرد که تیم او را متعادل می نمود. هرچه که فصل جلوتر رفت پپ گواردیولا به بزرگ ترین چالش او پی برد:

دوست دارم که در برخی بازی ها کمی جلوتر بازی کند چون در بازی برابر تیم های تدافعی و بسته برای گلزنی به ما کمک کند. آرتورو برای بازی بین خطوط خیلی خیلی سریع نیست و اگر بین خطوط حریف فضایی وجود نداشته باشد نیازمند مهارت بازیکن خواهد بود که آرتور این مهارت را ندارد. چیزی که از او می خواهیم.

 

ویدال در آن فصل 2048 دقیقه در اولین فصل خود در بایرن بازی کرد. او با حضور آنچلوتی و هاینکس در دو فصل بعدی نقشی مشابه با تیم گواردیولا را داشت که ضعف او برای بازی در فضای کم یا جای خود را به بازیکناین با توانایی حفظ توپ بیشتر داد یا در فاز تهاجمی ظاهر شد که در نتیجه در دومین و سومین فصل حضور در بایرن مونیخ به ترتیب 1823 و 1457 دقیقه بازی کرد.

 

با توجه به همین ویژگی، ویدال برای پر کردن جای پائولینیو به بارسلونا آمد.

 

علی رغم اینکه بارسلونا و بایرن مونیخ از نظر سبک مالکانه مشابه هم هستند اما تفاوت بزرگ دو تیم وجود لیونل مسی در بارسلونا است که تیم های حریف هر کاری می کنند تا فضای مسی را به حداقل میزان ممکن برسانند و به همین دلیل با تنگ کردن فضای میانه زمین کار را برای بارسلونا دشوار می کنند که نیازمند حضور بازیکنان فانتزی خواهد بود که همانطور که گواردیولا گفت، ویدال برای بازی در این شرایط خوب نیست.

 

اما نقش تعویضی ویدال در بارسلونا در طول فصل محتمل تر است چون ویدال با فیزیک بدنی بالای خود می تواند در میانه های نیمه دوم جهت پوشش فضای بیشتر جهت تقویت توان تدافعی تیم وارد بازی شود تا از بار خستگی تیم بکاهد.

 

از سوی دیگر ارنستو والورده نیز در فصل جاری از سیستم 3-3-4 استفاده می کند و نه 2-4-4 که در فصل گذشته پائولینیو نقش پر رنگ تری در آن داشت و بازی با 3 هافبک از شانس ویدال برای حضور در ترکیب اصلی با وجود راکیتیچ و عملکرد موفقیت آمیز آرتور ملو خواهد کاست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.