پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا درحال مذاکره برای ماتیاس دی لیخت (+ عکس)

کد خبر : 83967  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 مهر 1397
اولویت خرید مدیران بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز نیز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت از او به عنوان اولویت خرید بارسلونا با اعلام آغاز مذاکرات نام برد.

 

بق گزارش امروز این روزنامه، بارسلونا در حال حاضر اقدامات مهمی را برای خرید ماتیاس دی لیخت انجام داده چون او اولویت خرید مدیران برای خرید محسوب می شود که از مدت ها قبل زیر نظر باشگاه بارسلونا قرار داشته که در 19 سالگی انتظارات مدیران را برآورده کرده است.

 

ماتیاس از 17 سالگی در قلب خط دفاع آژاکس توپ می زند و حتی در فینال لیگ اروپای 2017 مقابل منچستر یونایتد بازی کرده است و پیش از این نیز شخصا بارسلونا را اولویت بازی به مانند بسیاری از هموطنانش نامیده است.

 

ماتیاس بارسلونا را دوست دارد شهری که آن را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب می کند که حالا بارسلونا نیز نیاز به یک مدافع راست میانی را باتوجه به وضعیت جرارد پیکه و فصل پایانی قرارداد ورمالن ضروری می بیند.

 

 

مینو رایولا مدیر برنامه ماتیاس در تماس با باشگاه

 

طبق گزارش، مینو رایولای جنجالی نماینده ماتیاس دی لیخت است که نقشی اساسی در برآورده کردن رویای ماتیاس برای بازی در بارسلونا ایفا خواهد کرد. در حال حاضر ارتباط رایولا با مدیران بارسلونا عادی و در جریان است چون او در تابستان در باشگاه بارسلونا با پپ سگورا و اریک آبیدال دیدار داشت که مدیر برنامه پل پوگبا و ژاوی سیمونز نیز است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.