پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی لیخت اورژانسی زمستانی برای اومتیتی (+ عکس)

کد خبر : 83998  |  زمان ارسال : جمعه 20 مهر 1397
ماتیاس پیشنهاد بارسلونا را دریافت خواهد کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو، مدیران بارسلونا قصد جذب مدافع میانی را در زمستان نداشتند اما وضعیت مصدومیت ساموئل اومتیتی و احتمال جراحی زانوی او بابت بهبود نیافتن غضروف زانویش باعث شده تا بارسلونا از هم اکنون به فکر جایگزین او در ژانویه 2019 باشد چون جراحی باعث دوری حداقل 4 ماهه او خواهد شد.

 

درحالی که بارسلونا برنامه ای برای خرید زمستانی نداشت و سخنگوی باشگاه نیز اعلام کرد بودجه ای برای خرید زمستانی درنظر گرفته نشده اما با وضعیت فعلی برای اومتیتی، بارسلونا نیاز به جذب مدافع میانی را حس خواهد کرد که اولویت نیز با ماتیاس دی لیخت است.

 

با مصدومیت اومتیتی در حال حاضر پیکه، ورمالن و لنگله تنها مدافعان میانی تیم هستند که تیم قطعا نیاز به مدافع چهارم را حس خواهد کرد اما در باشگاه بارسلونا کسی قصد ندارد تا قبل از اعلام نهایی کادر پزشکی درخصوص وضعیت اومتیتی اقدامی انجام دهد و هم اکنون منتظر وضعیت بهبود زانوی ساموئل تا سه هفته دیگر هستند.

 

 

بنابراین در صورت جراحی زانوی اومتیتی، باشگاه بارسلونا در زمستان برای جذب ماتیاس دی لیخت به عنوان جانشین فوری و ضروری اقدام خواهد کرد هرچند که جذب ماتیاس در زمستان هزینه سنگینی روی دست بارسلونا خواهد گذاشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.