پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی لیخت اولویت زمستانی آبیدال (+ عکس)

کد خبر : 83999  |  زمان ارسال : جمعه 20 مهر 1397
در بارسلونا ماتیاس را صدا می زنند

اختصاصی بارسانیوزماتیاس دی لیخت مدافع 19 ساله هلندی باشگاه آژاکس با مصدومیت اومتیتی و زمزمه های عمل جراحی زانوی این مدافع فرانسوی به نوعی اولویت شماره 1 مطبوعات کاتالونیایی تبدیل شده به صورتی که هر دو روزنامه اسپورت و موندو دیپورتیوو او را خرید اورژانسی بارسلونا در ژانویه 2019 نامیده اند.

 

روزنامه اسپورت نیز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت، اعلام کرد که بارسلونا برنامه خود را برای خرید ماتیاس دی لیخت تغییر داده به صورتی که پس از دو سال زیرنظر داشتن او برخلاف انتظار حالا قصد دارند تا او را در ژانویه 2019 و در نیم فصل جذب کنند.

 

طبق گزارش اسپورت اما دلیل اولویت خرید زمستانی دی لیخت توسط بارسلونا چیز دیگری است، درحالی که موندو خرید اورژانسی او را مصدومیت اومتیتی اعلام کرد، اسپورت دلیل این اولویت را سفر اریک آبیدال و پپ سگورا به مونیخ برای تماشای بازی بایرن مقابل آژاکس اعلام نمود که هر دو تحت تاثیر عملکرد ماتیاس قرار گرفته اند چون ماتیاس در سطح بهترین مدافعان حال حاضر اروپا آن هم در 19 سالگی ظاهر شد.

 

طبق گزارش اسپورت، عملکرد ماتیاس در این بازی شک و تردیدهای مدیران بارسلونا را از بین برد و اینکه او از توانایی لازم برای بازی در سبک بارسلونا برخوردار است درحالی که مدیران بارسلونا تا پیش از این ماتیاس را در بازی هایی در بالاترین سطح ندیده بودند چون آژاکس تنها در لیگ هلند و لیگ اروپا حضور داشت.

 

 

تنها بازی بزرگ ماتیاس تا قبل از دیدار مقابل بایرن مونیخ مقابل منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپای 2017 بود که ماتیاس در 17 سالگی 90 دقیقه برای تیمش با شماره 36 بازی کرد که حالا شماره 4 را به عنوان بازیکنی کلیدی تر برتن دارد.

 

اما اسپورت دلیل دوم را همانند موندو، احتمال غیبت طولانی مدت ساموئل اومتیتی بابت مصدومیت از ناحیه زانو با عمل جراحی نام برد.

 

بازیکن مورد علاقه بارسلونا

 

طبق گزارش اسپورت، مدیران بارسلونا معتقد هستند که ماتیاس باید در اسرع وقت جذب شود و در زمستان بهترین زمان ممکن خواهد بود چون جذب او برای تابستان آینده قیمتش را با ورود باشگاه های بزرگ به صحنه رقابت بسیار افزایش خواهد داد.

 

بارسلونا به دنبال آن است که از طریق روابط خوب خود با مارک اوورمارس این انتقال را در ژانویه رقم بزند هرچند که مارک در تابستان گذشته حاضر به مذاکره با بارسلونا برای فرنکی دی یانگ نشد.

 

طبق گزارش، ارزش کنونی ماتیاس بین 35 تا 40 میلیون یورو است که وب سایت ترنسفر مارکت آن را 50 میلیون یورو اعلام کرده رقمی که اگر آژاکس بپذیرد مبلغی ایده آۀ برای جذب مدافعی خواهد بود که می تواند برای بیش از 1 دهه قلب خط دفاع بارسلونا را بیمه کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.