پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رد پیشنهاد شدن تابستانی هازارد توسط بارسلونا !

کد خبر : 84022  |  زمان ارسال : شنبه 21 مهر 1397
خبر سری موند دیپورتیوو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش نسخه امروز روزنامه موندو دیپورتیوو، درحالی که نام ادن هازارد در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر بابت تمجید های این ستاره بلژیکی از رئال مادرید به این باشگاه لینک شده است اما او در تابستان از طریق یکی از واسطه هایش به بارسلونا پیشنهاد شد.

 

طبق گزارش، این پیشنهاد شدن ادن هازارد پس از پاسخ رد آنتوان گریزمان به بارسلونا و باقی ماندن در اتلتیکو مادرید بود که قصد داشتند تا ادن هازارد را جایگزین آنتوان گریزمان نمایند که بارسلونا این عملیات را بابت شرایط پیچیده و سخت اقتصادی نپذیرفت.

 

طبق گزارش، ادن هازارد بابت عدم حضور چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری به دنبال ترک استمفوردبریج بود که باعث شد تا نمایندگان او به دنبال یافتن تیمی جدید باشند و از طریق حتی او را به بارسلونا نیز پیشنهاد دادند.

 

طبق گزارش، بارسلونا خیلی زود متوجه شد که چلسی برای فروش ادن هازارد وارد مذاکره نمی شود و هازارد نیز بند آزادسازی ندارد درحالی که تنها 100 میلیون یورو جهت صرف هزینه ناشی از پول رزرو شده برای خرید گریزمان دراختیار داشتند.

 

طبق گزارش، دلیل دیگر عقب نشینی بارسلونا میل و آمادگی بالای رئال مادرید جهت خرید ادن هازارد بود و نمی خواستند وارد جنگی نابرابر شوند چون در صورت شکست یک ضربه بزرگ رسانه ای دریافت می کردند.

 

همچنین ادن هازارد نیز در تابستان و قبل از جام جهانی از رویای پوشیدن پیراهن رئال مادرید حرف زده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.