پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برگزاری اولین نشست فصل بارتومئو و والورده

کد خبر : 84037  |  زمان ارسال : شنبه 21 مهر 1397
با حضور اسکار گراو و پپ سگورا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پس از برگزاری 11 بازی رسمی فصل به تفکیک 8 بازی لالیگا، 2 بازی لیگ قهرمانان و تک بازی سوپر کاپ، اولین جلسه نشست رسمی فصل باشگاه و ارنستو والورده با حضور بارتومئو، پپ سگورا و اسکار گراو در هفته گذشته برگزار شد.

 

طبق گزارش، این نشست برای تمدید ارنستو والورده نبوده و در آن درخصوص برنامه کوتاه مدت و روند پیشرفت تیم و همچنین مصدومیت ساموئل اومتیتی بحث شد که جلسه شاد و رضایت بخشی باتوجه به برگزاری ان پس از پیروزی در ومبلی مقابل تاتنهام بود.

 

در این جلسه که درخصوص وضعیت کلی تیم، سهم مسی به عنوان کاپیتان و شروع خوب آرتور صحبت شد به موضوع مصدومیت اومتیتی نیز رسیدگی شد درحالی که باشگاه باتوجه به وضعیت اقتصادی قصد خرید زمستانی را نداشت اما درصورت عمل جراحی اومتیتی، این اتفاق می تواند برنامه باشگاه را تغییر دهد.

 

طبق گزارش، در باشگاه رضایت کامل جهت ادامه همکاری با ارنستو والورده وجود دارد چون مدیران تاکید دارند که صحبت کردن با والورده درخصوص مسایل مهم تیم بسیار آسان است.

 

موندو دیپورتیوو همچنین پیرو گزارش قبلی خود اعلام کرد که  بارتومئو پس از بازی با آیندهوون با مدیر برنامه والورده جهت تمدید دیدار داشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.